Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että nämä nikilliset kirjautuvat sisään vasta kun on jotain " hyvää" sanomista?

Vierailija
02.01.2006 |

Tuli sinusta lintu75 vai mikä olitkaan mieleen, että olen jo monta kertaa huomannut että vastaat kaikkiin kysymyksiin silleen " rakastan koko maailmaa, en halua kenellekään mitään pahaa tyylisesti" . Tulipa vaan mieleen että kuinkakohan monta v*ttuiluviestiä sinäkin täällä päivän aikana kirjoitat, kun nämä nikilliset aina kirjautuvat siään vasta kun haluavat sanoa jotain hyvää. Taitaa siellä taustalla ol muitakin mielipiteitä kuin niitä, jotka kelpaavat kaikille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista mikä nicki se oli, mutta joku jota en ole ennen nähnyt, hän vastasi pariin ketjuun silleen tosi ymmärtäväisesti ja kannustavasti eikä näkynyt enää muualla hänen kirjoituksiaan. Mietin siinä, että mitäköhän se tyyppi oikeasti vastailee tänne vierailijana.

Vierailija
2/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon puuhaa omassa elämässä, etten jaksa ottaa murhetta asioista, jotka eivät mulle kuulu, kuten se, miten muut nukkuvat, imettävät, syövät jne. Sitäpaitsi, olen vahvasti sitä mieltä, että monet eivät ikinä suoltaisi sellaista sontaa päin naamaa, kuin mitä täällä sanotaan. Itse käyttäydyn täällä kuten muuallakin, sanon sen, minkä voin sanoa toiselle kasvotustenkin. Mulla ei ole mitään tarvetta nuoleskella ketään, muttei myöskään pahoittaa toisten mieltä tahallani. Olen kyllä ollut tänäänkin tällä palstalla silloin tällöin, mutta nukuttanut myös välissä vauvaa jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin kirjaudun tietty muualle kuin av:lle...

Eihän tänne tartte kirjautua saadakseen mielipiteensä muiden tietoon..

Vierailija
4/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan kohta kirjautua sisään ja esittää enkeliä.

Vierailija
5/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin ei juuri vauvan muilla palstoilla törmää...ja miksikö...siksi, että tänne ei tarvitse rekisteröityä. Ja alkuperäiselle tiedoksi, olet saanut musta aika väärän kuvan. Otan usein osaa keskusteluihin, joista tiedän jo valmiiksi saavani haukut, moni ei sellaisia aiheita kommentoi, kun tietävät tulevan ryöpytyksen. Sontaa olen saanut niskaani useammankin kerran.

Vierailija
6/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka aina kirjoittaa kuinka typeriä me kaikki olemme.

Vierailija
7/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se hyödyttäisi? Voinen tässä kohtaa todeta, että olen tuttavapiirissäni tunnettu tiukoista mielipiteistä. Jopa tätini tuossa joulun alla sanoi harkinneensa, että ostaa mulle pipon, jossa lukee: Vitun päivänsäde=)

Vierailija
8/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kannata käyttää tuota kulunutta sanontaa enää..." sontaa olen saanut niskaani" ja mitä sitten??????????

Niin ovat kuule muutkin saaneet...se on tän av:n henki...

Vierailija
9/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä pokkaa sanoa millä nikillä näillä muilla sivuilla pyöritte mielistelemässä=)

Vierailija
10/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilijat ärsyttää, ystävälliset ärsyttää...olennimittäin aika uusi täälä av-palstalla...montaa viikkoa en ole käynyt.

Vierailija
11/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkiin muihin viesteihin mielistelet, niin tottakai sinusta saa sellaisen kuvan, että se varmaan purkaa paineitaan sitten vierailijana, eihän kukaan voi ajan olla samaa mieltä kaikkien kanssa. Omat ajatukset pitäisi omata.

Vierailija
12/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule vitun sama kuinka paljon tuota vittua tänne jaksat kylvää mut luulen et säkin kohta alat pitää hienoisempaa profiilia....kiitän ja kumarran...

Älä luule et oot vitu mikään erikoistapaus täällä suorine mielipiteines...

Niitä kylvää tänne kuule joka toinen..

Vierailija
13/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä mitenkään kohdistanut ihmettelyäni kehenkään, vaan ihmettelin noin yleisesti, miten jotain voi toisten ratkaisut ärsyttää.

Vierailija
14/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukutaan enkeliksi, sitten vittuilijaksi, päättäkää jo.

Vierailija
15/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitittekohan RisaMayaa, on ainakin mun mielestäni todella KUVOTTAVA tapaus. Vastasi juuri yhtenä päivänäkin jollekin nikillään todella alentavasti ja muistaakseni jotenkin, kuin olisi arvostellut sitä ap:tä tyhmäksi (ei täysin sanallisesti, mutta rivien välissä). Eikä ollut ainoa kerta... Lisäksi pitää muita itsestäänselvästi huonommin koulutettuina, vaikka muistaakseni itse on VAIN joku sosiaalialan tapaus (olisko ollut joku koulunkäyntiavustaja tai lasten hoitaja tms.) eli tuskin on korkekoulututkintokaan...

Vierailija
16/16 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan joskus kirjautua, kun vastailen ensin noille muille palstoille ja sit vain piipahdan täällä - en viitsi kirjautua ulos sitä varten.