Imettämisasiaa. Onko ongelmia maidontulon kanssa?
Hei
Olen äskettäin lopettanut imettämisen ja minulla oli vaihe kun ei oikein maitoa tullut tarpeeksi. Ostin ns Stillteetä eli erikoisteetä mitä juodaan ja se lisää maidon eritystä. En kuitenkaan ehtinyt kaikkea juoda kun homma alkoi taas luistaa niin paketteja jäi yli. Kaksi avaamatonta ja yksi avattu. Nämä haluaisin lahjoittaa sinulle, niitä tarvitsevalle.
Jos asut kauempaa niin postikulut tulee sinulle.
Ilmoittele jos kiinnostaa.
t. Jocku
je1970@kolumbus.fi
Kommentit (3)
Onko sinulle tuttu imetystukilistan sivut? (www.imetystukilista.net) Siellä on runsaasti ohjeita maidontuotannon lisäämiseksi. Siellä on esimerkiksi tietoa siitä, miten jo tyrehtynyt maidontuotanto voidaan saada taas käyntiin. Mitä vähemmän aikaa imetyksen lopettamisesta on, sitä nopeammin se voidaan taas palauttaa. Jopa nainen, joka ei ole koskaan imettänyt, voidaan saada imettämään. Toi oli mulle ainakin uutta ja yllättävää tietoa.
Siis ja vielä haluisin sanoa, että jos maitoa ei vaan tule, niin tärkeintä on nauttia vauvasta ja äitinä olemisesta, eikä jäädä murehtimaan sitä että imetys ei onnannut. Tottakai se harmittaa, mutta yritä ajatella positiivisesti esim. asioita, jotka sinulla ovat hyvin. Mutta tsemppiä oikein kovasti, jos vielä aiot yrittää!
Hei vaan taas
Eli tätä teetä saa myös ostaa luontaistuote kaupoista sekä esim Bebeestä Helsingissä. Teessä on eri yrttejä ja niistä sitten on tehty mielestäni aika huonomakuinen tee... ;)
Mutta se taitaa kyllä auttaa.
Toivottavasti läytyy ja saat imettämisen kuntoon. Jos vaan jaksat niin tsemppaa mutta jos ei onnistu niin muista, ei se koko maailmaa kaada. Itse täys imetin molemmat lapset puleen vuoteen saakka sekä imetin 8 ja 10 kk saakka (sit ei halunut enään) ja molemmilla on putket korvissa ja ollut paljon kipeenä. Myös imetysaikana olleet kipeenä.
Muista että päätös on sinun eikä kenenkään muun.
:=)
Olen antanut nyt kokonaan korviketta, mutta vieläkin rinnoista tihkuu vähän maitoa. Mistä tuo tee on tehty ja mitä se varsinaisesti on ?
Mistä olet hommannut sitä ? Olisi kiva, jos kerkiät vastaamaan.