Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3MARRASMURUT VKOON 25<3

17.06.2008 |

En nähny uutta pinoa niin teinpä sitte uuden..

Missä on kaikki marrakset ku ei ole uutta pinoa edes aukastu..

nyt kaikki kertoilemaan kuulumisia..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vesisade kävi täälläkin eilen, puhdistu ilma huomattavasti..

Huomiseksi sain neuvolan, ei oles muuten ottanu mutta ku sanoin niistä suppareista niin sitte huokas ja sano että no tule sitte vaikka keksiviikkona..pitää vissiin aina olla joku huonosti että päsee normi tarkastukseen..

Vauva on ollu tosi rauhallinen päivisin, illat sitte meuhkaa ihan kipeytymiseen asti..

Mie kun olen miettiny tätä anoppi systeemiä niin nyt eilen sitte pyysin miestä soittaan äitillensä ja kysymään että tietääkö utsjoen porukka että meille on tulossa vauva, no eihän ne tienneet, olis ollu niille järkytys ku olisin tämän mahani kans sinne sisään tullu..Anoppiki sitte eilen vihdoin ja viimein kysy että koskas se la on, ja päivitteli mun kouluun menemistä ja miten mun miehellä riittää rahat, aivanku mulla ei olis tuloja ollenkaan, ja aivanku ei olis muita ihmisiä joilla on kaks lasta:)voi hyvänen aika, saan varmaan kuulla paaaljooon tuota vielä utsjoella, olen vaan niin heikkohermoinen että sanon kyllä pahasti jos joku puhuu yhtään siihen malliin että ei teistä ole tähän jnejne..

Nauroin miehelle että olispa tullu ilonen reissu jos ne olis saanu tietää vasta sielä, olisivat varmaan saaneet sydärit, tai anopin äiti ainaki..mutta toivottavasti reissu menee hyvin..

Mekko on ostettu, nätti harmaa puuvilla mekko, ihan normaali mallistoa, joten voi käyttää raskauden jälkeenki vielä, rintojen kohdalta tiukka ja siinä leveä ku kellohame, mahtuu vielä loppukeksästä toivottavasti kaverin häihin..mutta ei maksanu ku 9e, hirveät alennukset..Mies se hokaa kaikkea mitä ei ole, nyt hokas että esikolla ei ole mustia housuja eikä fiksuja kenkiä eikä mulla ole kenkiä ja uudet sukkahousut(reisisukat)pitää ostaa..ja hiuksiin kukka ja miehen pikkusiskon lahja jonka juhliin mennään, ei meillä ole mikän valmiina ja torstaina pityäis lähteä..sanoinki että ei kyllä lähetä vasta kku perjantaina, ei mutten ehi kaikkea, ku kämppäki pitää siivota että on mukava tulla kotiin sitte kuun lopussa..

Mutta miten muiden vkl on menny?

Ja mitä juhannus suunnitelmia teillä on??

simppu rv 19+6

Vierailija
2/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supistaa??? Tekee melkoisen kipeääkin :(. En kyllä ole ihan satavarma onko kyseessä supistukset (joo-o, olen synnyttänyt jo 4 lasta, enkä siltikään tiedä..), mutta siis tekee kipeää ja puristaa tuosta alavatsalla. Ihan rauhallinenkin kävely laukaisee nuo kivut. Olen kädellä yrittänyt koittaa tuota vatsaa onko pinkeä, mutta nuo perhanan läskit ovat tuossa edessä (ja ketä tästä taas saakaan syyttää, muuta kuin itseään :( ). Mullahan on ollut sitä pientä rusehtavaa vuotoakin, mikä ei tietenkään vähennä huolta (ja viime yönä näin unta että aloin vuotaa kunnolla verta, vähänkö pelotti mennä aamulla vessaan). Seuraava neuvola on vasta joskus 3 viikon päästä... Huoh. Sairaslomalle en haluaisi missään nimessä, kun muutenkin hävettää, että joudun jäämään töistä pois kesken määräaikaisen sopimuksen ja eikä täällä ole ketään muuta kuka nämä työni voisi hoitaa. Lasken ihmisten palkat, joten ei niitä voi oikein odotuttaakkaan... Täällä on vielä noi palkat aina vähän "sekaisin", joten työhön opettaminenkin on jo pidempiaikainen juttu...

Mutta loppujen lopuksi kyllä selviän täällä töissä huomattavasti vähemmällä kuin kotona, jossa jatkuvaa huomiota ja huolen pitoa on vaatimassa ne 4 lasta. ;)

Jos nyt siirtyisi vähän pois tästä omasta navasta, kun ei nämä asiat kuitenkaan huolehtimalla helpotu.

Joku (oliko crapu tms) oli vielä huolissaan, kun ei tunne liikkeitä??? Ensisynnyttäjällähän voi mennä pitkältikin yli rv 20:n, että liikkeet tuntuvat. Enkä nyt tietenkään muista oliko hänellä todettu istukan paikkaa, kun sekin vaikuttaa noiden liikkeiden tuntemiseen...

maria80 rv 18+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki supistaa ihan hirveesti,pienestäki tekemisestä mutta mulla ne ei oo kipeitä..kannattaa vaan olla rauhallisesti ettei ne vaan pääse tekeen kohdunsuulle mitään vielä.. tai ainakaan mtään pahempia..

Mutta joo mun on pakko alkaa tehä jotaki tai tästä ei tuu yhtään mitään..ei tuu valmista ennen perjantaita ei sitte millään jos tässä koneella vaan jumittaa:)onkos tuo joku ihme, ei ne pyykit itsestään puhdistu:D

Vierailija
4/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, soita ihmeessä terkalle. Voi olla virtsatientulehdus tai emätintulehdus, joka aiheuttaa suppareita ja voi aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen. Mä kun kävin siellä päivystyksessä viime viikolla niin ottivat virtsanäytteen ja tulehdus on, vaikkei mitään oireita. Mulla nimittäin alamaha vihloo kanssa, aina kun nousee tai liikkuu enemmän. Nyt siis antibioottikuurilla eli eiköhän tää tästä.

Mulla loppui vuoto onneksi ja nyt sitten oottelen ens maanantain ultraa. Mies on vähän katkera seksikiellosta... hihi, mut minkäs sille voin.

Mitähän muuta? Mun piti isomummolle kertoa viikonloppunan vauvasta, mutta ei tullu jotenkin luontevaa kohtaa sanoa. Ei taida tuo maha tarpeeksi vielä näkyä, häissäkin vain yksi huomasi asian.... tai ainakin vain yksi kommentoi.

Munkin pitäis siiivota kun toi muru nukkuu, mut ei yhtään jaksais. Pakko vaan nousta ylös ja hommiin.

murunmamma rv19+1 jee, puoliväli on kohta

Vierailija
5/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa kysyin, että kannattaako käydä näytillä. Ja sieltä tulikin vastaus, että hän on vuosilomalla 13.7. asti... En tiedä kuka on hänen sijaisensa ja meidän neuvolassa on käytössä soittoaika 12.00-12.30. Täältä töistä EN voi soittaa, kun täällä kuulee kaikki jokaisen puhelun... Ä.polilla kävin kerran viime raskauden aikana ylimääräisen käynnin, n.rv 30 alkoi kovat vatsakivut, nousi kylmä hiki enkä pystynyt liikahtamaankaan. No kivut loppui odotusaulassa eikä mitään vikaa löytynyt. Lääkäri oli mukava, mutta hoitajat sitten kaikkea muuta, kyllä tuli olo, että olin heitä siellä kiusaamassa, kun vielä TURHAAN kehtasin tulla. Eli ihan herkästi en kyllä sinne lähde.

Täytyy jostain yrittää selvitellä, kuka mahdollisesti hoitaa oman th:n sijaisuutta..

maria80

Vierailija
6/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei keskustelut meinanut toimia. Ei antanu lähettää mun tuota kirjoittamaani tekstiä. Onneks älysin kuitenkin kopioida sen ihan varuiks eikä tarvii uudestaan kirjoittaa. Suosittelen muillekkin! Nyt kokeillaan TAAS...

Mä kävin eilen täällä, mutta kun en nähny mein uutta pinoa niin en jaksanu sitä tehäkkään. Eilen oli niiiin laiskotuspäivä että.... Hyvä että jaksoin koiran kanssa kävelyllä käydä. Mutta saa niitäkin välillä olla. Perjantai ja lauantai tuli taas töissä ahkeroitua sen verran että laiskotus oli kyllä ihan ansaittu.

Tänään ajattelin sitte vastapainoksi siivota kämppää ja pyykkiä on sen verran että niitä pitäs silittää. Parveketta sain myös vähän siivottua. Pari muovista kukkaruukkua pitäs vielä saada tonne roskikseen heitettyä, kun meille ei tule parvekkeelle kukkia, ainakaan aitoja sellasia. Ihan sen takia kun mä kammoon noita ampiaisia ihan hirveesti.

Ja sitten kun sais tuon maton tuonne parvekkeelle, kun se on nyt tuossa eteisessä toisen maton sijaisena. Kun mein koira on itsepäinen koira että joskus suuttuu siitä että se jää yksin kotiin niin se pissaa protestiksi. Pari kertaa on sohvaa vasten pissannu, mutta muuten se o tehny sen keittiöön, tuolin jalkaa vasten. Mutta nyt jostain syystä se teki sen eteiseen meien naulakkoa vasten ja tietenkin sitä pissaa oli sitten matolla. Ärsyttävää siitä tekee sen että meien koira ei ole enää mikään pentu. Lokakuussa täyttää 6v. Meillä on miehen kanssa ollut siitä monesti riitaakin, mutta voi olla että koira lähtee kun vauva tulee. Kun se ei oikein tykkää lapsista. Ja niin eläinrakaskaan mä en ole että saattaisin lapseni vaaraan yhden koiran takia.

Minähän se olin joka ei liikkeitä vielä tuntenut. Ja istukan sijainnista ei oo mitään hajua. Ei oo neuvolassakaan mitään sanottu. Neuvolassakin rauhoittelivat että saattaa mennä reilusi yli 20 viikon ennen kun mitään tuntuu. Musta tuntuu että niitä alkaa pikkuhiljaa tuntua. Iltaisin kun istun sohvalla niin mahassa tuntuu sellasseelta että vähän niinku kurnis vatsaa, mutta sitä se ei ole. Josko se alkaa antaa merkkiä ittestään?

crabu-87 rv 20 tasan ,se kauan odotettu puoliväli!

Vierailija
7/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä vähän tylsää, tai ei pitäis voida olla ku tekemistä on ihan hirveästi..

nuista liikkeistä tuli mieleen että eilen ku supisti niin yritin sitte löhöasennosta nousta istumaan, vatsalihasten voimalla niin olipa kuulkaas vitsikäs näky tuo mun maha:D:Dse meni ihan vinkkuraan ja sitte tuntu aivanku olis sähköiskun saanu, totesin miehelle vaan että enpä tee toiste tuota, kauan sen jälkeen vielä tuntu inhottavalta, vauva siellä puski ittensä ihan vasempaan laitaan ja siitä se sitte rauhottu keskemmäs, ihmetteli seki varmaan että mitähän tuo äiskä oikeen hommaa:D

Mullaki tuota mahan kurnimista on, tai siis vauvahan se on mutta tuntuu siltä ku ololis nälkä, vaikka olis jo syöny:)

kyllä ne crabullaki alkaa vauvan liikkeitä olla:)

Mie sanoin jo ku 19+0 viikko alko niin että nyt ollaan puolessa välissä:)minä katsos olen aikonu synnyttää 38 viikolla jo:Dtoiveunta..

Mulla ultra vasta 2.7. miehän olen sillon jo ties millä viikolla, öö, siis 22+ viikot on sillon.. onko se liian myöhään, ku yleensä se kai on 18-20 viikolla, mutta kaipa ne asiansa tietää jotka siellä niitä aikoja varailee:)

Ja maria jos ne ei lopu niin kannattaa soittaa vaikka sitte sinne ä-polille, tuskin ne siitä suuttuu, meilläki on välillä aika inhottavaaa porukkaa ja aina tee mieli sinne mennä jos vaikka ei olekaan aihetta vaikka itestä siltä tuntuu..

mutta niin, mie taas yritän jatkaa tätä valmistelua, tai muuten ei päästä mihinkään reissuun..heipsan..

Vierailija
8/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys, sormet ovat täälläkin ruosteessa "tauon" jälkeen.

Niin, itse en ole kirjoitellut sitten aikoihin. Aika on mennyt ihan painiskellessa omien "ongelmien" parissa, joten kaikki muu on jäänyt sivummalle.

Lomalla, siis töissä myös, ollaan oltu koto-Suomessa parisen viikkoa. Hermolepoa sitä kaivattua...

Nyt tulimme käymään täällä rajan toisella puolella. mökki yhä pystyssä ja laskuja pino pöydällä. Ei kuolleita kukkia ja nurmikko PITKÄ. Huomenna autokeula kääntyy takaisin Suomeen.

Niin, huomenna on meillä tämä rakenneultra, joka täällä Ruotsin puolella tehdään viikoilla 17-20.

Saas nähdä mikä sieltä tulee, jos sen nyt näkee.

Liikkeet olen tuntenut jo parisen viikkoa ja vatsa senkun pyöristyy. Tosin Suomessa eivät tiedä edes omat vanhemmat että odotellaan kuudetta...marisevat vain että kuinka olenkaan käynyt niin pieneksi ja miksi sitä pitää urheilla koko ajan...noh. Vedän vatsaa sisään vielä tovin. Täällä Ruotsissa koko kaupunki tietää että vatsa pyöristyy ja sen myös näkevät. että näin.

Tatuoinnin kävin ottamassa viime viikolla, tuonne lapaluun päälle. Samalla peitettin vanha pois, jota en enää tarvinnut. Tänä päivänä tuolla selän takana siis katsoo "valvova silmä" hienon oranssin kukan sekä muratin alta. Silmää tarvitsen, jotta ylimääräiset tietävät varoa "suomen leijonaa".

Eipä muuta tällä kertaa.

Voikaa hyvin toverit ja jaksuja kaikille.

Riesa ja pien'

Vierailija
9/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten se toinen ultra ja kaikki näytti hyvältä. Mun mielestä olivat tuolla Hyvinkäällä tarkempia kuin naistenklinikalla jossa olen käynyt muiden odotusaikaan mutta voi olla että kertoilikin vaan tarkemmin mitä kaikkea hakee ja tarkastelee. Viikon verran oli pienempi kuin tällä hetkellä viikkoja mutta ei sen enempää. Kyseli edellisten syntymäkokoja ja sanoi ettei ainakaan kuopuksen kokoon (3880g) yllä josta olin huolissani. Ei toki tuokaan jättiläinen ollut mutta mun kokoon 160cm/45 kg ihan tarpeeks!! Tuliaisiks sain kotiin kuvia joita sitten lapsille esittelin. Supistuksia on ollut joka päivä mutta vain niitä kivuttomia. Tänään lopulta poikakin oli sopivasti paikalla kun vauva potkas niin lopultakin tunsi sen. On niin harmitellu kun ei ole aiemmin onnistunu siinä.

Tänään olin systerinkin kanssa Hesassa syömässä ja kaupoilla. Vaatetta en löytänyt mutta ihanan kesäkassin kyllä :) Mukava lepotauko kun en ole vähään aikaan päässy kunnolla kotoa mihinkään rentoutumaan.

Juhannuksena olemme kotona kun ei mökillekään viitsi mennä. Sähköt on mutta vesi haetaan kaivolta ja muurahaisia on törkeet määrät. En ole noiden pienten eläinten ystävä. Toki voisi katsoa jos jossain meidän lähellä olisi lapsille kokko mutta yleensä siinä yhteydessä on myös aikuisten örvellystä eikä kumpikaan jakseta sitä katsoa. Kaupasta haetaan grillattavaa ja sit nautitaan rauhallisesta olosta :) Toivottavasti vaan tuo sää suosisi kun ainakin tänään on satanut taas iltapäivästä saakka.

Pahat olot taitaa olla kaikilla taakse jäänyttä elämää vai muistanko väärin?

Aurinkoa ja vointeja marrasmuruille!!

Moschino rv 19+5 tai 20

Vierailija
10/20 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on tosi hieno, harmi että sitte juhannukseksi on tuonne utjoelleki luvattu ihan surkeaa ilmaa.. teki jo mieli jäädä tänne..

Moschinolle onnittelut hyvästä ultrasta..mulla tuntuu että siihen on vielä sata vuotta aikaa..mulla ei vielä tunnu päältä potkut, nyt kyllä vauvaki ollu niin rauhallinen että ei tuntiskaan, illalla vaan sitte alkaa se rumba ja potkii ikävästi tuonne alas, ei tunnu aina niin mukavalta..

Mies lähti viemään pukua äitinsä luo, niillä isompi auto ja enemmän tilaa roikuttaa pukua..ja mun pitäis alkaa laittaa tuo poitsu nukkumaan, itelläki väsyttää siihen malliin että ei varmaan taas mee kauaa ku äippäki nukkuu.

Pahasta olosta, mulla on vieläki joskus sitä ihanaa öllötystä, jotku ruoat tekee pahaa ja niitä vaan ei voi site syödä, oksennus ei ole tullu enää herran aikoihin mutta yökkäilyä on ollu.. syön kuitenki hyvin joten kyllä pitäis jo olla paino noussu, pitäis hommata se oma vaaka niin vois vähän tarkkailla.

Mutta nyt me mennään keräileen leluja ja hampaiden pesulle..tai lapsi menee en mie..

Hyvät yöt kaikille marraksille..

ai jo ja riesalle onnea ultraan..

Vierailija
11/20 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crapu; no niin, sieltä se pikkuinen pikkuhiljaa alkaa antaa itsestään merkkejä :)

simppu; mulla myös ultra 2.7.! Mullehan silloin viime raskaudessa kätilö ä.polilla sanoi, että tuo rakenneultra on tehtävä oliko se nyt rv 19 vai 20. Mutta siis sillä tietyllä viikolla (oli mulle ihan uus juttu, muualta olen just lukenu, että rv 18 - 21. Meillä oli vielä sellanen tilanne, että meidän "vaki"lapsenvahti oli just silloin reissussa eikä täällä oikein muita lapsenvahteja meillä ollut virka-aikana, niin oli etsimistä, että löydettiin aika sille tietylle viikolle... No nyt se on mulla siis rv 20+...

Riesalle onnea ultraan, tilanneraportttia odotellaan ;)

Moschino olikin jo ultrassa ehtinyt käydä; onnittelut hyvistä näkymistä! Jos ei ultraaja koosta ollut huolissaan, niin eiköhän kaikki ole kunnossa senkin suhteen, onhan ihmiset ylipäätäänkin niin eri kokoisia...

Hurja kyllä ajatella, että monella meistä marraskuisista on jo rakenneultrat ohi tai lähipäivien aikana! Siis vastahan me saatiin ne plussat sinne testiin, mihin tämä aika on hävinnyt???

Eilen oli kyllä tuon kivun kanssa jo paljon parempi päivä. En sitten tiedä oliko osuutta sillä, että sain VIHDOIN kerrottua pomolle (mies), että joudun jäämään äitiyslomalle ennen työsopimuksen loppua. Vielä enemmän helpotti pomon suhtautuminen asiaan! Lupasi jopa soitella ä.loman jälkeen, jos vielä tarvisevat työntekijää!!! Vieläpä kiitteli työstäni, harmitteli kyllä, että joutuvat etsimään uuden sijaisen... Maanantaina sai yhdet sukulaisetkin, keillä pitkä lapsettomuus takana, tietää raskaudesta. Heille kertominen on aina ollut tosi vaikeaa, kun tietää, kuinka raskaasti se vaimo asian aina ottaa ja kuinka kipeä asia hänelle on...

Meillä oli eilen parturipäivä. Tai no itseasiassa minä kävin leikkauttamassa tukan melko lyhyeksi jo maanantaina kampaajalla, mutta eilen sitten laitoin vähän väriä ja raitoja päähän. MIes sitten leikkasi pojan tukan :S eikä jälki ollut mitenkään mairittelva :D. Lupasi viedä pojan parturiin... No poika ajoi sitten isänsä tukan millin sängelle, sitä minä sitten vielä vähän tasoittelin. Nuorempi tyttö olisi halunnut isänsä leikkaavan hänenkin tukkansa, mutta suostui sitten siihen, että minä sitä vähän lyhensin. Hänellä on vielä melko pehmeä hiuslaatu, siihen vielä auringon haurastuttava vaikutus päälle, joten se on ihan kauheassa takussa koko ajan. Nyt saatiin vähän kuluneempia latvoja pois, josko tuo takkuisuuskin vähän helpottaisi. Tyttö, kun ei voi sietää yhtään tuota harjaamista :/ .

Mutta jos nyt tekisi jotain töitäkin ;)

maria80 rv 18+4

Vierailija
12/20 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin huolissani liikkeistä viimeviikolla, mut nyt ne tuntuu jo. Tosin mun mielestä ne tuntuu nyt heti jotenkin jämäkämpinä kuin esikoisesta. Sillon tuntu aluksi sellasia hipaisuja, nyt kunnon muljahteluja. Olen miettiny josko toi rasvakerroskin vähän olis ollu esteenä? Istukka on kuitenkin takana ja tosiaan toinen kerta menossa.

crabu-87! Meillä on koira joka ei ole ollut mikään lapsiystävällinen malli koskaan ja se huolestutti kovasti kun esikoista odotettiin. MUTTA MUTTA koira tottui meidän lapseen ja hyväksyi perheenjäseneksi! Ei ole ollu mitään ongelmia koiran ja lapsen suhteen. Joten suosittelen odottamaan, et lapsi syntyy ja totuttaa lapsi ja koira toisiinsa. Toki on koiria jotka ei hyväksy lasta, mutta jos koira tietää paikkansa perheessä ja et lapsi on sen "yläpuolella" niin ongelmia ei pitäis olla.

Vierailija
13/20 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein hermoja raastava kokemus eiliseltä:

tselläni oli eilen äippäpolilla käynti kun neuvolalääkäri oli huolissaan mun suppareista ja pisti siltä seisomalta mut taksilla (!!) keskussairaalaan. No siellä lääkäri oli tosi tyly et turhaan raahaudun tuonne asti. Teki rakenneultran samalla ja koska paikat kiinni ei suppareilla niin väliä. Tulee ja menee ja sillä siisti. Ei saikkua ei mitään. Et vaikka olo tukala ja jotkut supistukset kipeitä niin ei väliä!! Neuvolalääkäri käski levätä ja kunnolla tai pistää osastolle lepäämään. Ja äippäpolin lääkäri nauroi melkein pihalle! Et kiva reissu oli. No pääasia et pikkuisella oli kaikki hyvin.

Eivät muuttaneet laskettua aikaa vaikka vauva olikin kasvussa ottanut kiinni alkuperäisen la:n. Sukupuolta en uskaltanut edes kysyä, niin nihkee oli lekuri, mutta näin 3tytön jälkeen voisin jo sanoa osaavani tulkata ultrakuvasta että neljäs tyttö se meille on tulossa ;) Että mekoille tulee käyttöä. Kivaa.

Huomenna ja perjantaina olis sitten töitä taas pitkästä aikaa. Saas nähä kuin selän ja suppareitten kans jaksaa. Et ei paljon naurata.

Lauantaina sitten olis tarkoitus käydä anoppilassa hakemassa kerrossänky. Saadaan vähän tilaa muksujen huoneeseen. Et näin tänään. illalla shoppailemaan!! Ihanaa!! (mies varmaan eri mieltä kun rahaa palaa ;)

AIHA rv 18+4 (tai pikemminkin 19+2)

Vierailija
14/20 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa on käyty ja kaikki siellä ok.. lääkäri neuvolan anto jo ens viikolle nuiden suppareiden takia..

Nyt vaan mietityttää tuo tuhkarokko ku on siskontytöllä ja en tiädä onko mulla ollu ja onko se tosiaan vaarallinen odotusaikana..ja olen sinne reissuun lähössä ja siellä ei lääkäriä ole, tai edes apteekkia..no soitan huomenna neuvolaan ja kysyn asiasta..

Kyllä siellä ä-polilla osataan olla joskus niin tympeitä, toivottavasti aihallaki olo helpottaa, hieno juttu kuiten että paikat on kiinni..

Mutta mun täytyy lähteä laittaa pyykit kuivumaan..

JOS JOKU TIETÄÄÄ TUHKAROKOSTA NIN OLISIN KIITOLLINEN TIEDOISTA!!VÄHÄN HUOLESTUTTAA KUITEN..

simppu rv 20+0

Vierailija
15/20 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se juhannuskin jo koittaa. Kohta on taas kesä ohi =( No eipä ajatella vielä niin pitkälle. Huomenna ei paljoo juhannusta vietetä ku mun pitää mennä töihin 21-ks, mutta ei sitä ois kuitenkaa pahemmin juhlittu. Täytyy muistaa ostaa red sodaa ja karpalomehuu jotta voin tehdä ittelleni holittomia "drinkkejä". Eli puolet red sodaa ja puolet karpalomehuu tai karpalomehun kanssa spriteä, niin on tosi hyvää. Jäitä joukkoon niin siinä on kiva juoma. Kannattaa kokeilla!

Mites muut viettää juhannuksen?

Mulla on masussa edelleen yhtä hiljasta niitä hiljaisia, sillon tällön tuntuvia "kurnimis tunteita" lukuun ottamatta.

Maanantaina olis ultra, jota jo kovasti odottelen. Pääse sitten näkemään minkälainen tyyppi siellä asustaa.

Kuinka moni tietää jo sukupuolen ja kuinka moni ei meinaa ottaa selvää??

Me kuulutaan tuohon jälkimmäiseen eli jännitetään ihan loppuun asti. Saavat sukulaiset ja tutut veikata kumpi tulee.

Ens viikonloppuna ollaan tallinnassa ja kovasti meinasin vauvallekin jotain ostaa. Turvaistuinta ei tarvitsekaan murehtia kun se tulee kaverilta. Eli ainut "isompi" ostos on nuo vaunut, jotka meinattiin uutena ostaa.

crabu-87 rv 20+2

Vierailija
16/20 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan et keskikesän juhla,vaik tuntuu et kesä vasta ihan alussa!

AIHAlla ei varmastikkan mukava kokemus,hui ja ihme kun ei edes saikkua antanu jos tukala olla,ei kivaa!

Ei tosiaan ole tietoa tuhkarokosta raskausaikana,vesirokkohon voi olla haitallinen..

Crabulla ja jollakin toisella ultra jo löhellä!!Jännää!

Meillä 27.6 eli viikko vielä, sukupuolta meinattiin kysysä nyt, viimeksi ei tiedetty..

Käväisin jo hm:n alemyynneillä,yhdet mammafarkut ja pitkähihanen löyty -50 % ale oli jo, ihan kiva kun housuja tarvii.

Juhannusta vietetään porukoilla grillaillen, miten muut jos ei töissä?

Lassi 29 19+6

Vierailija
17/20 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden huomenna yhdeksi yöksi Amsterdam-Utrecht -akselille. Kaveri väittelee ja mun pitää olla "paranymfi" (joo, tiedän, kuulostaa ylettömän hassulta.. ;-). Käytännössä siis mun pitää seistä kaverin vieressä ja jos se pyörtyy tai ei muuten saa sanaa suustaan, mun pitää jatkaa sen väitöskirjan puolustamista.. Agh! Oon yrittänyt sanoa sille, että syö hyvin ja muista hengittää..

Lauantai-illaksi sitten ehdin onneksi perheen kanssa kavereiden mökille grillaamaan ja saunomaan, vaimo ja olemassaoleva juniori menee edeltä jo huomenna aamupäivästä. Ja lauantain jälkeen onkin tämän raskauden lennot lennetty, helpottavaa sinänsä.

Kiitos Crabu drinkkivinkistä, pitääpä kokeilla tota, kuulostaa hyvältä. Meillä on ollu alkoholittomat juhlajuomat ja drinkit paljon käytössä jo ennen mitään raskauksia kun vaimo kärsii välillä migreenistä, joka voi pamahtaa yhdestäkin alkoholiannoksesta, eikä aina viiti avata olutta/siideriä jos haluaa juoda jotain hyvää. Muita meidän mielestä hyviä on kevyt ja keväinen puolet puolet Hartwallin vadelmalimonadia ja vissyä (ei niin makeaa kuin vadelmalimu yksin) tai saunajuomasta hyvin käyvä ginger ale ja omenamehu, myös 50/50. Mä tykkään myös paljon yhdistelmästä bitter lemon ja appelsiinimehu, mut vaimon mielestä se on ökköä.

Hauskaa juhannusta kaikille! Älkää pudotko kokkoon älkääkä tippuko veneestä!

zel & z 20+6, ai niin, ja joo, tiedetään sukupuoli (siis sillee "melko varmasti", kun kätilö veikkasi..)

Vierailija
18/20 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo kirjoittaneeni ultrakuulumiset tänne, mut eipä niitä tuosta pinosta löydy, joten otetaan uusiksi. Kai ne sitten vaan hävis jonnekin bittiavaruuteen, tai sitten oon kirjottanu johonkin ihan muualle....

No, joka tapauksessa meillä oli keskiviikkona rakenneultra. Kaikki kunnossa, kasvanut on niinkuin pitääkin. Ei vaan halunnut meille näyttää kumpi on. Lääkäri sanoi, että katsotaan vielä neuvolassa uudelleen, kattoo kuitenkin napanuoran virtaukset siellä ultralla kun ei ne kunnolla näkynyt ja voi sitten vilkaista joko näyttäisi kumpi on.

Serkkutytön kans juttelin tuosta sukupuolesta ja se sanoi, että sitten se on tyttö, kun ei kerran suostu näyttämään. Sillä itsellään on 2 tyttöä ja poika, ja tyttöjen sukupuoli on näkynyt vasta joskus rv30 paikkeilla, pojalla jo rv18. Kaikki muutkin vanhankansan merkit viittais kyllä siihen, että tyttö olis tulossa. Eipä sillä ole väliä, kumpi se on, kunhan on terve kun tulee maailmaan.

Täällä nyt jännityksellä odotellaan uutisia toiselta serkulta, niillä la meni jo ja sanoi että kuun loppuun mennessä käynnistetään jos ei siihen mennessä halua itse tulla ulos. Hekin odottavat ensimmäistään ja jotenkin se jännitys on tarttunut muhunkin vaikka välimatkaa on monta sataa kilsaa. Meillä kyllä on aina ollut läheiset ja hyvät välit, pienenä oltiin lähes aina yhdessä. Koko sukuun on välit olleet samanlaiset, on hyvä että tietää saavansa apua ja tukea jos sitä tarvii. Kaiken lisäks meillä on iso suku, mulla on isän puolelta 8 tätiä ja 2 setää :)

Nyt yritän keksiä jotain tekemistä, mies lähti tutulle tekemään rehua ja tulee varmaan vasta myöhään illalla kotiin...'

-JennyAdelina & pieni 19+4-

Vierailija
19/20 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minäkin taas täällä. Täytyy sanoa, että palstauudistus teki sen, että mä olen enimmäkseen vaihtanut foorumia. :( Harmi, täällä vauvalla on tullu aika monta vuotta palstailtua, mutta niin vaan harmitti tämä uudistus, kun oli nii paljo ongelmia ens alkuun. Eikä niitä värejä ym. vissii vieläkään oo?

Noh, raskaus sujuu ongelmitta. Olen tuntevinani nyt iltasin liikkeitä masussa, pieniä vielä ovat, mutta mielestäni aika selviä, pakko johtua vauvasta. Ja onhan tässä jo viikkojakin ihan hyvin kasassa. Rakenneultraan on aikaa vielä reilut 2 viikkoa. Toivon kaiken olevan kunnossa ja haluaisin kyl sukupuolestaki veikkauksen, jos se vaan onnistuu.

Juhannus oli ja meni rauhaisissa merkeissä mummulassa. Nyt alko miehellä loma ja nyt voidaan tehdä jotain perheen kanssa yhdessä. Ajateltiin lähikaupunkiin ainakin tehdä pikkujunareissu. Esikoinen ei ole koskaan ollut junan kyydissä. Kolmårdeniin ja Muumimaailmaan olis haaveena mennä kans käymään, mut saa nyt nähdä miten käy. Minnekään sen pitemmälle ei ole tarkoitus matkustaa.

Mukavaa kesän jatkoa ja odotusta kaikille!

Koralli kera Aarteen 17+4

Vierailija
20/20 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus tuli vietettyä ihan rauhallisissa koti oloissa poskiontelon tulehduksesta toipuessa. Koko viime viikon olin sairaslomalla sen takia joten nyt töissä hieman hässäkkää ja lomatkin painaa päälle, ei siis omat kun muiden! =)

Mullakin on ultara 2.7 ja silloin viikkoja 20+ joten eipä tuo näytä kovin kummallista olla kun kerta aikoja noille viikoille jakavat.

Minä vainoharhaisena olen liikkeitä odottanut kuin kuuta nousevaa ja kuvitellut jo kaikki mahdolliset pahat, mutta nyt liikkuu kyllä selvästi myös päiväs aikaan ja iltaisin. Varsinkin kun syön jotain niin mytkyäminen alkaa heti.

Vielä nelisen viikkoa pitäisi töissä jaksaa ennen kuin omat lomat alkaa. Sitten pari viikko lomaa putkeen viikko välissä töitä ja sitten taas viikko lomaa. Purjehtimaan ollaan menossa ja hieman mietityttää miten tämän mahan kanssa veneessä pärjätään, kun ei enää ihan ketteräimmillään olla. =)

Jatkoja muille ja onnea ultraan! On kiva lukea että kaikki jotka ovat jo käyneet on uutiset olleet hyviä. =)

Zuzazanna 19+4