Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6. yrityskierto menossa, kannattaisiko hankkia ovistestejä?

Vierailija
28.12.2005 |

Olisikohan niistä paljon hyötyä?

Ne ovat kovin suosittuja, mutta jokin " kieltää" minua niitä tilaamasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yhdyntöjen ajoittaminen niiden kanssa paljon helpompaa. Niistä näet myös alustavasti, ovuloitko lainkaan.

Vierailija
2/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä siihen ovikseen niin tuijottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: samoilla linjoilla olen. Mietinkin sitä, että miksi hankkia ovistestejä, jos on mahdollista vaikka joka toinen päivä rakastella?

ap

Vierailija
4/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäsi heti kun rupesin testejä tekemään (9.kierto). Sitä ennen seksistä alkoi jo tulla pakkopullaa. Oli niin helpottavaa tietää milloin " tarvitsee" hommailla ja muulloin sitten sekstaili fiiliksien mukaan. Meillä tämä joka toinen päivä-rytmi alkoi olla jo ahdistavaa. Jos on vaikka ollut riitaa niin mielessä on vaan, että pakko saada spermat sisään, muuten ei ole edes mahdollisuutta tässä kuussa. Todella ahdistavaa minun sekä miehen mielestä.

Muutenkin minusta on kiva tietää ovulaation tarkka ajankohta. Itselläni se oli esimerkiksi aika paljon myöhempään mitä oletin, vasta kp 19.

Vierailija
5/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tuleminen ei suinkaan ole itsestäänselvyys. Minua kiinnostaisi jo ennen yrityksen alkamista, ovuloinko ollenkaan ja onko muutenkin kaikki kunnossa.

t: 2

Vierailija
6/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä, että jos se lapsi saa tulla jos on tullakseen, niin mitäs niillä testeillä. Mutta jos todella toivotte sen lapsen saapuvan pikimmiten ja ikääkin alkaa olla, niin mä ainakin varmaan hankkisin niitä testejä.

Vierailija
7/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli käytettyä niitä useamman kierron aikana ja pian tajuttiin, ettei kaikki ole kohdallaan, kun mitään ei tapahtunut. Meillä onneks selvis heti spermanäytteestä, että eipähän tule normaalein toimin. Jäi samantein sellainen pakkoyrittäminen ja pystyi taas nauttimaan seksistä.

Meni vähän sivuraiteelle, mutta jokatapauksessa suosittelen.

Vierailija
8/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nuoria, ja vauva on todella kovasti toiveissa.

Ehkä vielä pari kiertoa saa mennä ilman testejä, mutta jos vauvaa ei ala kuulua niin sitten ostan testejä.

ap