Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUOTSINKIELTÄ PIDETÄÄN SUOMESSA HENGISSÄ KEINOTEKOISESTI!!

Vierailija
28.12.2005 |

JA VIELÄPÄ VEROVAROIN!!! MIKÄ IHMEEN PARASIITTILUOKKA TÄMÄ RANTAHURRIJOUKKO OIKEIN ON? JUSSI.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kateellista ja suvaitsematonta porukkaa täällä. Ilman ruotsinkielisiä rannikko ja Uusimaakin näyttäisivät samanlaisilta rytöpesiltä kuin pusikko-Suomikin, hyvä että joku pitää estetiikkaa arvossaan. Minä olen tyytyväinen siihen, että meillä on ruotsinkielisiäkin.

Vierailija
2/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä verovaroista!

Vierailija:

Ihmeen kateellista ja suvaitsematonta porukkaa täällä. Ilman ruotsinkielisiä rannikko ja Uusimaakin näyttäisivät samanlaisilta rytöpesiltä kuin pusikko-Suomikin, hyvä että joku pitää estetiikkaa arvossaan. Minä olen tyytyväinen siihen, että meillä on ruotsinkielisiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomenruotsalaiset taitavat vielä o..

Vierailija
4/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sinä alat keräämään lynkkausporukkaa tai järjestämään keskitysleirejä.

Vierailija:

Niin... miksiköhän? Olisiko, koska saavat kaikki koulutuspaikat " ilmaiseksi" . Mihinkään ei oikeasti tarvitse juuri jonotella.

Vierailija
5/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän seudut, joilla ihmiset eivät osaa suomea, mutta että kaksikielisille tarjotaan myös ruotsiksi palveluita vain periaatteesta... Verorahojen haaskausta.

Vierailija
6/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ymmärrän seudut, joilla ihmiset eivät osaa suomea, mutta että kaksikielisille tarjotaan myös ruotsiksi palveluita vain periaatteesta... Verorahojen haaskausta.

Ei edes seuduilla joilla asuu paljon ruotsinkielisiä välttämättä saa palvelua omalla äidinkielellä. Useimmat ruotsinkieliset puhuvat automaattisesti suomea virastoissa yms.

Ymmärrän, että tuo korkeakouluasia kismittää - ja myönnän, että syystäkin - mutta kun näissä ketjuissa on niin paljon asiavirheitä, että hirvittää.

Yrittäkää suhtautua asiaan kiihkottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän