Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasitteko jotain hm:n uudesta luettelosta?

Vierailija
27.12.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä khakivihreät ja kitti ja beige ja keltainen ovat oikein kivoja värejä pojille, ja jo 3-vuotias osaa innostua jos vaatteessa on joku kuvio mistä itse pitää.

Meillä lindexin monsteriauto-paita ainakin on todella kuumaa kamaa:)

Vierailija
2/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin (nyt kun lapsi ei vielä omaa mielipidettään ilmaise) pukea selkeisiin väreihin ilman mitään häsellyskuvia. Ei tarvi olla autoja. Kai sitä jotain ns. neutraaleja teemoja on, vaikka taloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollu tehokas tilaaja hm:stä, mut nyt ei tarvi itelle ainakaan tilata mitään=(

Lapsille olis kyllä kaikkea kivaa löytyny=)

Noh, jospa kiertelis alemyynnit ensin jos sieltä löytys jotain kaikille.. ;)

Vierailija
4/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille aattelin tilata muutamat shortsit ja hellemekot. Naisten vaatteet ei olleet ainakaan ensi silmäyksellä mun makuun.

Vierailija
5/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion tilata ainakin superman- ja merirosvovaatteita. muissakin vaatteissa oli tosi ihania värejä, oranssia jne. joten luultavasti tilaan muutskin.

poikavauvoille ei tosiaan ollut mitään kauhean ihmeellistä.

itselleni en tilaa kun naistenvaatteiden mitoitus on niin niukkaa etten mahdu edes siihen suurimpaan kokoon...

Vierailija
6/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo pikkumiehelle ihania vaatteita (7kk).Rakastan just tota oliivin vihreää! Lapsille oli muutenkin kivoja vaatteita,itselleni en tilaa.Ostan kaupasta jos tarvitsen jotain.Oon H&M:llä töissä joten saan vielä alen :)

Vierailija
7/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vain isokokoinen muuten?

Vierailija
8/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö paikkansa että ne on pieni kokosia vaatteita,eli pitää ostaa pari numeroa omaa kokoa isompia?

Vierailija
9/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille housuja tilasin..ja halensilta myös, sieltä toki ittellekkin.

Vierailija
10/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse cityshortsit, lasten t-paitoja tiikeripainatuksella ja kullanväriset varvassandaalit:) ihania kaikki!

Vierailija
11/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattelin tuosta nettikaupasta noita vaatteita ja olihan tuolla kivoja lapsille! =) pitää katsoa halensilta kanssa kun sitä kehutaan kerran täällä... =D varmaan tulee tilattua jotain kevät/kesävaatetta... enimmäkseen lapsille..

Vierailija
12/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna tyttöjen. voi itku mitä maastomeininkiä jo 0-vuotiaista alkaen. Eiiih!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän