Selventäkääs nyt että mikä vika on Jesperin Motion Wear toppahaalarissa?
kun tossa toisessa ketjussa niin haukutte sitä vaikka kyseinen merkki on vasta ekaa kauttaa edes olemassa ja myynnissä eikä varmaan käyttökokemuksiakaan siksi paljoakaan ole!?
Sen mitä olen niitä nähnyt niin minusta vaikutti ihan ok haalarilta ja se 60e mitä se normaalihinnalla maksaa on minusta varsin kelpo hinta yhdesta toppahaalarista. Vai olenko ainoa maailmassa tai ainakin tällä palstalla joka ei edes suostuisi maksamaan paljoakaan yli tuon 60e=360mk yhdestä puvusta tai joka ei vaadi että puvussa lukee ReimaTec+, Ticket to mikä lie etc?
Itse olen kyllä aatellut ostaa sen MW haalarin minkä väritys maitosuklaata ja beigeä,se oli kivan näköinen ja ainakin isommissa koissa ei se vyötärönauhakaan liian kireä ole,tosin meidän 3v poika on aika hoikka ja pitkä ikäisekseen. Ja navasta alaspäin kangaskin on corduratyyppistä kestävän oloista materiaalia.
Eli ihan mielenkiinnosta,mikä mättää??
Kommentit (8)
Viat:
-ihmeellisen mallinen! TOSI kapea keskivartalon kohdalta.
-yläosan kangas vaikuttaa halpis kankaalta
-hupussa ei ole esim. tarranauha kiinnitystä leuan alle.
Ainoastaan kuminauhoilla voi sitoa kiinni ja jää retkottamaan huonosti siitä huolimatta!
Hinta-laatusuhde on aivan loistava!
Huppu on tosiaan sellaista mallia mitä kaikki huput oli vielä pari vuotta sitten eli sitä ei saa tarralla kiinni, ja se myös irtoaa melko helposti riisuttaessa, mutta se onkin mielestäni ainoa teknisesti heikko kohta. Väritkään ei ole mitään superkauniita, mutta otin meille sen t.sin.-lilan ja t.sin. v.sinisen ja ne on ihan siedettävät. Se pinkki pisti silmään liikaa.
Eli suosittelen hankkimaan ko. haalarin jos lapsi ei ole lihava ja haalarille on tarvetta.
Ei edes tullut mieleen, että siinä voisi olla jotain vikaa. Mutta kun kotona kokeilin niin heti kyllä huomasi.
Tod.näk. jonkinlainen suunnitteluvirhe siinä vyötärön kohdalla. Se on nimittäin ainakin tuossa 80cm haalarissa tosi tiukka. Kun alle laittaa villahaalarin, niin aika kireeksi menee. Eli meillä haalari on käytössä vain silloin, kun ei ole pakkasta vaan alle riittää sisävaatteet.
Poika on muuten hoikkaa sorttia 75cm ja vajaa 10 kg.
muuten ihan asiallinen haalari ja hyvät väritkin. Saattaa hyvin mennä hoikalle, mutta ei sopinut meidän rotevalle pikkumiehelle.
mielestäni sitä katselin jo viime syksynä pojallemme.
nyt ostin sen ruskean sävyisen joka oli mielestäni tosi kiva väri.
itseni mielestä myös yli 50e on kova hinta talvihaalarista.
esim 100e reimatec voisi tuohon hintaan jo siivota ja tehdä ruoat....
meillä on mm h&m kaksiosainen puku joka on todistettu käytössä meillä olevan paljon paljon parempi, lämpimämpi kuin esim reimatec.
motion wear odottaa ensi talvea enkä kyllä keksi siitä mitään valittamista vielä. tietty käytössä ei ole vielä testattu.
koot on kyllä vähän oudosti mielestäni mitoitettuja, ostin 92cm jonka totesin kyllä mietinnän jälkeen jäävän varmaan pieneksi. yritin vaihtaa 98cm mutta ei enään ollut *vink vink* jos joku haluaa vaihtaa ruskean 98cm 92cm niin täältä löytyy :D
loppusysksystä ostettu MW- haalari. Tykästyin siihen beesi-ruskea väriyhdistelmään, ja olen kyllä pukuun tyytyväinen. Ostan aina alesta reilun haalarin, joka menee sitten seuraavana talvena " tavallisena" haalarina, ja uusi on ainoastaan aina pakkasille. Nyt tein mielestäni hyvän valinnan. Ei ole mitenkään pinen oloinen meidän pojalle, ihan sopiva mielestäni. Ehkä mitoitusvirhe onkin niissä pienissä ? Meillä siis 128cm, joka tosin suht, " lyhyttä" mallia, saa nähdä miten mahtuu ensi syksynä. Sain mielestäni hyvällä hinnala tuon puvun, lahkeet on sellaista paksumpaa kangasta, joka on ihan ehdoton meidän pojilla. Nuo tarranauhat tms. on mielestäni ulkoilupuvussa kyllä ihan turhia, ts. en niistä kyllä mielelläni maksa ylimääräistä. Turvallisuus kuitenkin on tässä puvussa kunnossa, eli huppu lähtee irti suht. helposti. Ainoa pieni " miinus" tulee siitä, että se etuosan nappilista on valkoinen, lika näkyy siinä niin helposti- turhamaisuutta ?
Tuo vyötärön tiukkuuskin on vain pienemmissä kokoluokissa. Meillä MW- haalari on käytössä eskarilla, 4,5- ja 2,5-vuotiailla. Mitään huomautettavaa en ole löytänyt. Pysyy lapset lämpiminä ja kuivina. Tuolla hinnalla millä sitä pukua saa, niin aivan asiansa ajaa.
Ja toi Motion Wear kuulosti siksi minustakin houkuttelevalta. Käyttökokemusta mulla ei silti ole koska se jäi kokonaan ostamatta!!
Kokeilin sitä hoikan 2v5kk (silloin) pojan päälle ja se KIRISTI vyötäröstä!!! Ja poikamme sentään menee selkeesti miinuskäyrällä,hänellä on todella kapea vyötärö ja muutenkin pienikokoinen. Kokeiltiin kokoa 92.
Ja onhan se paljain silminkin katsottuna aika kapeaa tekoa se vyötärö.
Käyttökokemuksia minulla ei siis ole antaa,niitä varmasti on jollain muulla??