Ei se miesten kiinnostus ole pelkistä kiloista kiinni
Tai mistään muustakaan yksittäisestä asiasta.
Itse huomannut tässä viimeaikoina.
Olin 4v kokonaan käymättä baareissa ja keskityin täysillä äitinä oloon.
Nyt, kun lapset hieman isompia, alko taas menojalka vipattaa. Ja kylläpä on tanssittajia ja juttuseuraa riittäny, vaikka en kummoinen ilmestys ole.
Mitat on 160cm/74kg. Tissit roikkuu kahden imetyksen jäliltä, tosin kokoa löytyy yli omien tarpeiden (E-kuppi). Naamaltani olen varmaan ihan tavallisen suomalaisen naisen näköinen, silmiäni pidän nätteinä ja nenäkin on ihan naamaan sopiva, ei mikään iso tai huomiotaherättävä. Peppu on pyöreä, kuulemma hyvä(??) (ja tätäkään en ollu koskaan aatellu mutta nyt oon sen jo aika monelta mieheltä kuullu). Ylimääräiset kilot suht tasaisesti jakaantuneet, maha lienee ongelmakohta.
Hiukset on pitkät ja melko tummat, ihan oma väri. On yleensä letillä/ponnarilla tai sitten vaan harjattuna auki.
Pukeudun tosi simppelisti, farkut tai jotku siistit, ei ihan tiukat housut ja mukava pusero. Mitään ylianteliaita kaula-aukkoja tai napapaitoa en todellakaan harrasta,en myöskään hameita /mekkoja.
Meikkaa en juurikaan, ulos lähtiessäni saatan laittaa ripsaria ja hieman huulikiiltoa.
Yleisilme on kyllä miltei aina iloinen ja juttua riittää jokaiselle. Ehkä ne onkin ne minun valttikortit.
T. Itseensä suurinpiirtein tyytyväinen nainen 29v
Kommentit (13)
Täytyy kyllä miehen olla tosissaan puutteessa tai sitten tosi kännissä.
Känni kyllä vaikuttaa liiaksi arvostelukykyyn, on itselläkin tullut joskus aamulla huomattua.
Minä itse saan näiltä hyvännäköisiltä, tyylikkäiltä miehiltä huomiota mitä paremmassa fyysisessä kondiksessa olen. Oma mieheni, ja häntä edeltäneet poikaystäväni eivät ole tietojeni mukaan seurustelleet ikinä ylipainoisen naisen kanssa. Kassinsa toki joskus niihin tyhjentäneet.
Mutta onneksi on miehiä, jotka taas rakastavat reheviä naisia. Minua nämä miehet ei joistain muista syistä onneksi viehätä. Ja eiköhän kaikille ole kysyntää, kun oikeat ihmiset vaan kohtavat toisensa.
- 27v nainen 170/56
Minulle tuossa tekstissä oli avainsanat iloinen yleisilme ja pukeutuminen ja meikki.
Itse jostain syystä karsastan tyrkkyjä tapauksia eli että tissit näkyy kaula aukosta ja meikkiä on senttitolkulla.
Sitä paitsi ap kirjoitti mielestäni juttuseurasta ja tanssiseurasta eikä puhunut sänkyhommista tai seurustelusta mitään.
Minulle ainakin paljon pienempi kynnys mennä juttelemaan naturellin ja iloisen ja puheliaan naisen luo ja yleensä ei tarvitse pettyä.
M 32
Kyllä kassinsa tyhjentää vähän vaatimattoman näköiseenkin. Yleensä tavallisen näköiset naiset ovat myös estottomampia eivätkä niin täynnä itseään ja kauneuttaan. Ovat jopa melkoisen otettuja, kun komea mies antaa huomiota. Eipä siinä miehen tarvi hirvittävästi nähdä vaivaa, että siirrytään jatkoille....
Siis en todellakaan ole mihinkään "jatkoille" lähtenyt yhdenkään kanssa. Minullahan on ihana mies kotona! Tai joskus jopa mukana baarissa. Ja hyvin hyvin harvoin on edes tullut mitään känniääliöitä "tyrkylle" vaan ns.kiinnostuneet on olleet ihan tavallisia miehiä, ehkä muutaman rohkaisevan nauttineet, mutta ei siis umpihumalassa kukaan, osa ihan selvinpäinkin. Tanssia tykkään aina ja tosiaan ennenkaikkea niitä tanssittajia on riittänyt mielinmäärin! Ja siitä olen ollut aidosti hämmästynyt ja ilahtunut, minäkin kun luulin, että ne itseään laittavat ja kauniit & hyväkroppaiset kerää kaikki miehet ;)
Tuossa on varmaan perää, että kassinsa tyhjentämiseen ei aina täydellistä naista haekaan, mutta itse en tosiaan ole miesten jutuista kauheaa pillunvonkumista huomannu. Ihan kaikenlaisista asioista ollaan keskusteltu, joidenkin kanssa toki pienen flirtin säestyksellä.
AP
Ikinä ottaisi kumppanikseni lihavaa naista,en edes panisi
Oma mieheni, ja häntä edeltäneet poikaystäväni eivät ole tietojeni mukaan seurustelleet ikinä ylipainoisen naisen kanssa. Kassinsa toki joskus niihin tyhjentäneet.
Mutta onneksi on miehiä, jotka taas rakastavat reheviä naisia. Minua nämä miehet ei joistain muista syistä onneksi viehätä. Ja eiköhän kaikille ole kysyntää, kun oikeat ihmiset vaan kohtavat toisensa.
Voi miten jaloa! Onneksi löytyy miehiä joille NE PULSKATKIN KELPAAVAT. NIIHIN voi ainakin tyhjentää kassinsa. Oletko ihan tosissasi?
että tällä palstalla ihmisillä on huono itsetunto! Minä en ole koskaan nauttinut huomiosta (jota olen saanut liiaksikin ulkonäköni takia). Sitten kun ihminen oikeasti haluaa tutustua MINUUN, ajatuksiini, tunteisiini ja mielenmaisemaani silloin olen otettu. Olen onnellinen, että oma elämäni ei pyöri "onko tukka kivasti, meikki nätisti ja vaatteet simpsakat, olenko nyt pantavan NÄKÖINEN? Ihan murrosikäisen tasoista ajatuksenjuoksua : )
Sanoa toisesta Se eikä Hän!
Miksi pitäisi olla pantavan näköinen jokaisen kadulla vastaantulevan mielestä?
Eikö riitä, että on ihminen ja erityinen oma itsensä.
T: Freud Marx Engels & Jung
En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä oon herännyt...
Juice
Jotkut taas ovat pantavan näköisiä vaikka ilman meikkiä säkki päällä.
Miksi pitäisi olla pantavan näköinen jokaisen kadulla vastaantulevan mielestä?
Eikö riitä, että on ihminen ja erityinen oma itsensä.
Kolmen pienen äiti, 33v