Tärkeä kysymys! VASTATKAA PLIIS!
Jos/kun teillä on jo perhe(eli mies tai mies ja lapset, tai lapset vaan jne.) niin onko teillä ystävät miten tärkeitä vielä? Ja kaipaatteko enemmän ystävksi sellaista joka on tukena ja kuuntelee ja jonka kanssa voi puhua vai sellaista joka ns. viihdyttää ja jonka kanssa voi pitää hauskaa ja olla huoleton.. Siis jonka kanssa ei mennä niin syvällisyyksiin sen kerran kun näette?
Mä otan nokkiini niin helposti. Meillä on kaveri porukka joka perheistä huolimatta pitää aika tiiviisti yhteyttä. No tänään kaikki muut kun minut oli kutsuttu pitää hauskaa.. Me ollaan jo kumminkin aikuisia ja silti mulle tuli paha mieli. Tavallaan hyljätty. Aina sitä miettii että on perhe että ei niitten kavereitten pitäisi enää niin paljoa vaikuttaa mihinkään.. mut täällä mä itken. Purin asioita yhdelle heistä ja hän on vaan ihmeissään. Heille ei vaan kuulema tullut nyt mieleen kutsua mua mukaan. Mä kutsun aina kaikki jos johonkin ollaan lähdössä. Tuli sellainen ole et pitäiskö mun olla sellainen huoleton veikko joka ei stressais varsinkaan näin pienestä. Mut mä olen tälläinen.. Kaverit vaan lohdutti että miks mä nyt itken jne.(tekstailtiin siis) mut silti ei kukaan kutsunut nytkään mukaan.. Pahinta vielä että yks tästä porukasta(jonka kanssa olen vähemmän kaveri) yrittää selkeesti savustaa mua ulos porukasta. Se oli kutsunut nytkin nämä kaverit koolle ja ei kutsunut mua.. Mut silti mietin miksei nämä 2muuta kaverusta pyytänyt mua mukaan. Aarg.. kuulostaa ihan ala-aste meiningiltä!
No tulipa purkauduttua.
Kommentit (3)
ole kutsuttu? Emmä oikein osaa kommentoida - ei tollasia ongelmia.
Eihän tietenkään aina tarvi kaikkia kutsua, mutta jos sinä olet ainoa jota ei kutsuta, niin vaikuttaa siltä, että seuraasi ei kaivata. Kyllä tämä saa pahalta tuntua.
Minulla on pari kaveria, joihin yhteyden pito on ollut jo vuosia yksipuolista, eli siis minä vain soitan heille, koskaan he eivät soita minulle. Olen nyt päättänyt lopettaa tämän yhteyden pidon, hiljainen viesti on kai mennyt perille.
Ihmiset muuttuvat elämän myötä ja enää se entinen ihmissuhde ei ehkä olekaan kiinnostava ja ei vastaa enää sen aikaisen elämän ns. tarvetta. Tällöin onkin ihan turhaa koettaa ylläpitää ystävyyttä, joka ei enää tunnu viihdyttävältä. Tarkoitan nyt edellämainitulla enemmänkin tuttavia, oikeat ystävät eivät hylkää. Voi mennä pitkäkin aika välillä ettei pidetä yhteyttä, mutta todellinen ystävyys ei siihenkään lopu.
äläkä sinäkään kutsu sitä ketä sinua yrittää " savustaa" ulos..niin minä tekisin vaikka aika lapsellistahan se on :) mutta jos se noinkin selvästi näyttää ettei seuraasi kaipaa niin miksi sinäkään kaipaat hänen seuraanasa. tai ilmoita että olet vielä tulossa juhlimaan niin katso mitä ne keksii selitykseksi (kun sinua ei kerta ole kutsuttu) .