Jouluhalaus ex-haahuille!
En ole vähään aikaan nähnyt meidän pinoa, taitaa olla melkoisen kiire kaikilla. Itsekin olen enää kovin vähän ehtinyt palstailemaan, mutta ajattelin pikaisesti kertoa kuulumisia ja kysellä myös teidän muiden kuulumisia.
Meillä menee edelleenkin ihanasti vauvelin kanssa ja tuntuu, että tyttö kasvaa ihan hirveetä vauhtia! Minulle tyypilliseen tapaani olen jo alkanut hieman ajatella, että niin ja niin monta kuukautta enää vauvan kanssa kotona ja sitten töihin... enkä kohta osaa nauttia enää täysillä tästä hetkestä. Mutta nyt kun sen tiedostan, yritän kovasti ajatella toisin. Ensi syksyyn kun on oikeasti vielä pitkä aika :)
Millä mallilla teillä on jouluvalmistelut? Minä olen jotakin pientä tehnyt, mutta tältä vuodelta saa suursiivous jäädä. En millään pysty koko ajan touhuamaan omiani, kun tuo typy ei juurikaan päiväunia nuku, joten yhdessä touhuillaan mitä pystytään. Vaunulenkillä kun ollaan, siellä nukkuisi vaikka kuinka monta tuntia, mutta silloin on tietysti hankala kotona paljon touhuilla...
Minäpä jatkan tytön kanssa seurustelua ja toivotan teille kaikille ex-haahuille mielettömän ihanaa joulua vauvojen ja perheidenne kanssa. Tulkaahan kertomaan kuulumisia jos vain ehditte.
napoltti ja Milla 3,5kk
Kommentit (2)
olipas kiva huomata viesti ja Bojolle onnea, kun en ole tuolla odotuspuolella sinua vielä edes onnitellut!
Hyvin menee meilläkin, mutta nyt poika kutsuukin eli menen nukutushommiin, kirjoittelen myöhemmin uudestaan
Hyvää Joulua Kaikille
molli ja Antti 3 kk ja muutama päivä
Ihanaa - enää kaksi päivää jouluun! Kuusi koristeltiin eilen olohuoneeseen ja esikoinen (vajaa 3vee) oli aidon ihastuksissaan - halusi, että " istutaan kaikki lattialla ja ihaillaan" . No siinä me sitten illan hämärässä istuttiin kuusen juurella koko poppoo ja kuunneltiin joululauluja. Poika totesi yhtäkkiä, että " mulla on äiti tosi hyvä mieli" . Eipä muuta voinut kun vauva kainalossa rutistaa esikoisen toiseen kainaloon ja todeta, että " kyllä on hyvä mieli äidilläkin" !
Meidän " taavi" on siis huomenna jo 2vkoa. Ihanasti on lähtenyt vauvan kanssa elämä liikkeelle, tosin arki koittaa vasta tammikuussa kun isä palaa työelämään. Poika on syntynyt syödäkseen ja nukkuakseen - muutaman elämää suuremman hymyn on äidille väläyttänyt (voisin tietysti ajatella, että äidin ihanan olemuksen takia herra hymyilee, mutta ehkä vielä pakko pistää vatsan väänteiden piikkiin nämä hymyt ; ) ).
Tämän vuoden jouluvalmistelut on menny ihan stressittä - onneksi ostettiin joululahjat ajoissa (pari päivää ennen vauvan syntymää), nyt tuntuu, että kaiken muun on ehtinyt tehdä ihan rauhassa. Mitään suursiivousta ei kyllä tehdä vaan normaalilla viikkosiivouksella mennään eteenpäin. Se kyllä vähän harmittaa ettei tajunnut tilata joulusiivousta - jos jonain vuonna sen olisi ansainnut niin tänä vuonna. No onneks suurimman osan aikaa on sen verran hämärää, että kynttilän valossa kaikki näyttää tosi hyvältä ; ) ! Me vietetään melkoista perhejoulua meillä - toivotaan ettei RS tai muut virukset iske kenenkään kimppuun ja kaikki pääsee tulemaan, toi pieni vauva kun on vielä sen verran herkkä että turhia riskejä en lähde nyt ottamaan.
Ihanaa joulun aikaa ja joulun taikaa kaikille ex-haahuille ja isoille sekä pienille haahuvauvoille!
Bojo & pojat