Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei lahjaa opettajalle, junttiako vai huonoa käytöstä?

Vierailija
21.12.2005 |

Mitä mieltä, onko ihan PAKKO antaa opettajalle jotain jouluna? Kyseessä alaluokan opettaja. Eikö voisi muistaa vain kevätjuhlissa?

Mielipiteitä kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusinoita! Ja JUNTTIA on olla antamatta mitään. Nyt ne opet siellä luokassa askartelee kortteja ihan jokaiselle oppilaalle...

Vierailija
2/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotenkin haluaa muistaa, lapsi voi vaikka tehdä itse joulukortin tms.

Terveisin opettaja (aineenopettaja kylläkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolottaa, kun muut antavat. Junttia on olla antamatta.

Vierailija
4/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin koulussa, toi vain " lellipennut" opettajille lahjat.

Vierailija
5/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä opetkaan tykkää kaikista karkeista :) Muistaminen on kyllä kivaa, muttei mitenkään pakollista. Muistaneet oppilaat ilahduttaa (joskus hymyilyttää), mutta lahjattomia ei myöskään katsota karsaasti.

-opettajan lapsi

Vierailija
6/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku oppilaiden yhteinen? Ylä-asteella ei taideta enää lahjoja ostella paitsi aivan nynnyt. Ylä-asteella olisi aika noloa opelle omenoita tuoda

Vierailija
7/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompien ei. Kaikki syötävä ja juotava käy.

Vierailija
8/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan toivottaa hyvää joulua ja ehkä jopa kiittää.

En minä ainakaan kaipaisi yhtään ylimääräistä koriste-esinettä kaappini pohjalle.

Vierailija
9/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu ja kevät pitää opettajia muistaa lahjalla? Ite olin -80 luvulla ala-asteella ja silloin ei tosiaan opettajia lahjottu. Ainoastaan 6. luokkalaisilla oli " tapa" muistaa opettajaa pienellä YHTEISELLÄ lahjalla keväällä kun koulu loppui. Mun mielestä nyt kun omat lapset ovat ala-asteella tuntuu, että kokoajan vaan isompia lahjoja viedään opettajalle. esimerkiksi vanhempainyhdistys keräsi yks vuosi rahaa opettajan lahjaan jotta ope pääsee kylpylään. Hohhoijaa.. ja oikein päällepäsmärinä oli erään mukelon äiti. Joka on niin olevinaan jotain suurta, kun on lähihoitaja, laulaa kirkkokuorossa, kuuluu vanhempainyhdistykseen, on kunnanhallituksessa. Ja on joka vanhempain-ilta (jo viides vanhempainilta oli hänellä syksyllä) suuna ja päänä.

Vierailija
10/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en opettajana lahjoja odota, enkä laskeskele, kuka on antanut lahjan ja kuka ei. Itse kyllä oppilaille ostan joka joulu ja kevät pienen muistiaispussin omista rahoistani, mutta vain siksi, että itse niin haluan tehdä. Kukin taaplaa tyylillään..

Alakoulun ope

Vierailija
11/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siihen malliin...

Vierailija
12/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin lapset ovat vieneet. En mä koe ainakaan mitenkään tarpeeliseksi kiikuttaa mitään lahjaa. Johan siihen uppoaisi omaisuus jos rupeaisi jokaisen lapsen opelle lahjoja ostelemaan.

Vierailija
13/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko joululahjoja myös tutulle kaupantädille?

Vierailija
14/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tyttöni ryhmän henkilökunnalle (tai siis oikeammin kai lapsille) lasten cd-levyn, kun tyttö lopetti 2-vuotisen taipaleen ryhmässä. Oli mieluinen ja iloksi työhön. Palkka on sitten erikseen ja siitä hyvästä maksan hoitomaksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän