Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja merkkivaatteita pojalle?

20.12.2005 |

Millä merkillä on kivoja vaatteita pojalle? Tytölle olen ostanut paremmiksi vaatteiksi Ellen ja Kenzon vaatteita - mutta miltä valmistajalta löytäisin kivoja poikien vaatteita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lemmparini ovat Tommy Hilfiger, Gant, Timberland, Burberry jne. Arkisista vaatteista ehdoton suosikkini ovat Marimekon paidat. Tarhavaatteina on lähes aina Hilfigerin tai OshKoshin lappuhaalarit ja Marimekon paita(näitä on siis olemassa useampia ja eri värisiä). Näyttävät hyvältä mutta ovat rentoja ja mukavia. Muuten kyllä täytyy kahden tytön äitinä todeta että pikkuisen pojan pukeminen kauniisti on paljon tyttöjä haastavampaa!

Vierailija
2/8 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en tiedä, voiko niitä kutsua " paremmiksi" vaatteiksi. Mutta pitovaatteiksi ne ovat ihan hyviä. Ainakin minulle Timberland ja Hilfiger ovat liian tyyriitä, vaikka oikein tyylikkäitä nekin (ja hintansa vuoksi harvinaisempia muiden päällä) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mielestäni Gantit, Timberlandit jne ovat minullekin liian kalliita siihen nähden, miten vähän niitä loppujen lopuksi käytetään ja kuinka lyhyt se käyttöaika on.

tästä huolimatta olen mielestäni pukenut poikani oikein kauniisti ja hyvän näköisesti, poiketen valtavirrasta. mutta siis suurimmat hankinnat teen Suomessa joko Zarasta tai h&m:stä. ulkomailta tuon aika paljon silloin kun matkustan, sieltä löytyy mukavasti erilaisia.

Vierailija
4/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaita vaatteita ja kivoja kuvioita, pienelle pojalle esim. paloautoja ja isommalle ritareita ja robotteja. uppoaa ainakin meidän poikiin!

Vierailija
5/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen kummipojilleni ostanut siistimpiä vaatteita Zarasta ja H&M:ltä. Molemmista löytyy yleensä kivoja siistejä housuja, slipovereja, neuleita, kauluspaitoja ym. Ja kokonaisuudet on mietitty kivasti.

Vierailija
6/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en voi sietää mitään hirviöitä ja poika on hoikka, niin usein pojan vaatevarasto on sitten ns. merkkivaatteita. Ei meillä mitään kalliita merkkivaatteita yleensä käytetä, mutta sitä keskihintaluokan merkkivaatetta eli Mexx, Lego, Benetton, Alphabet, Esprit ja Marimekko ovat hyvin edustettuina. Lindexillä myytävä Fix on minusta kiva kans.

Vierailija
7/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavaatteita ostan Stockalta, esim. mayoralin vaatteet ovat hyviä, laadukkaita ja melko edullisia.

Ihan merkki-merkkivaatteita ostetaan joskus ulkomailta: Ralph Laurenia, Petit Pataponia, ym. jotka maksavat Suomessa tuplamäärän. Siksi en niitä juurikaan täältä osta, turhaa tuhlausta, varsinkin lastenvaatteiden ollessa kyseessä.

Vierailija
8/8 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös jo täällä mainittuja vaatteita ja tykkään Zarasta, ym. mutta silti sanoisin, että kivannäköisyys ei ole siitä merkistä kiinni - lähinnä värisilmästä ja yhdistelytaidosta. (Meidänkin lasten kauniita vaatteita on joskus " hämmästelty" ja kysytty ostopaikkaa, vaikka harvoja ulkomailta tuotuja poikkeuksia lukuunottamatta, ne on hankittu ihan tavallisista kaupoista Stocka-Sokos-Zara-Bobo, ym.).

h&m:n vaatteilla voi tehdä kivannäköisiä yhdistelmiä ja toisaalta kaikki " huippumerkkiset" vaatteet ei ole kauniita...

Laadussa / kestävyydessä on kyllä eroja (yleensä) noiden kalliimpien vaatteiden hyväksi. Meillä ainakin h&m:n trikoopaidat nyppääntyy parissa kerrassa kuivausrummussa, kun taas esim. vuosi sitten ulkomailtu tuodut, paljon pidetyt (nyt pieneksi jääneet) Ralph Laurenin paidat ovat kuin uusia.