Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset sukat talvikenkiin tai yleensä kenkiin kun jalka hikoaa niin että sukat märät?

16.12.2005 |

Ja tällä kelillä kiva kiva nehän jäätyy! Onko mitään keinoa saada pidettyä jalat kuivina että vaikka saisi siirrettyä sen hikimärän toiseen kerrokseen ettei ole paljasta ihoa vasten?

Jos tälläisiä sukkia tms. löytyy mistä niitä voisi ostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki Bama-merkkiset pohjalliset, joissa lämmittävä kerros villaa sekä maata vasten tehokkaasti eristävä alumiinipohja. Maksavat noin 5 ¿, ja kun ottaa niin suuren koon kuin löytää (esim 47) on tosi helppoa leikata lapsen kenkien alkuperäisten pohjallisten mallin mukaan uudet ihanan lämpimät ja tehokkaasti kuivana pysymistä auttavat villapohjalliset. Paina vain vanhaa pohjallista mahdollisimman paljon levittäen (jos on kuppimaisuutta) Baman päälle ja piirrä ääriviivat paksulla mustalla spriitussilla. Sitten vain leikkaat ja pujotat kenkiin. Käytän näitä itse koko ajan, ja pojallakin ovat olleet käytössä tällä systeemillä jo 4 talvea.

Vain harvoissa talvikengissä on villapohjallinen valmiina. Yleensä ne ovat surkeaa polyesteriä, kylmää ja hikoavaa.

Vierailija
2/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviksi näin talvella. Froteeseen jää ilmaa sekä kun jalka hikoaa ei ole täysin ihoa vasten. On saatavilla myös villafroteesukkia jotka ovat vielä parempia ja mielestäni oikein hyviä ulkoilusukkia tavallisten päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vielä paremmat on, jos on sukat, joissa on angoraa ja villaa, suhteessa n. 50-50 %. Angora imee itseensä jopa 60% painostaan nestettä tuntumatta yhtään kostealta. Oli viime talvena meillä ainoa vaihtoehto, jossa jalat pysyi lämpiminä. Tänä talvena on myös käytössä.

Googletapa " arjango"

Vierailija
4/4 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://arjango.com

Ja tekee tilauksesta myös jos ei ole " listoilla" oikeaa tuotetta. Itse olen saanut häneltä tilattua myös pelkkiä lankoja ja tehnyt itse.