Jekovitin käyttäjät
Milloin annatte tipat: aamulla, päivällä, illalla, imetystä ennen vai sen jälkeen?
Onko muilla ollut ongelmaa, että vauva pulauttaa tipat ulos? Meillä eilen päästiin kolmen tipan annostukseen (nostan siis tippa kerralla, aluksi annoin Devitolia, mutta aiheutti vatsavaivoja eli lopetin) ja mies oksensi ne ulos maitoine päivineen. Aamusta annoin.
Kommentit (8)
Eli puhdasta 96% etanolia (eli metanolia, mistä menee näkö ja terveys)
Jekovit sisältää 81 mg/ml.
Ei maistu hyvälle, mutta 5 tippaa kahdeksanprosenttista ei ole terveydelle vaarallista.
Aluksi annoin aamulla ennen imetystä, nykyään milloin sattuu. Suosittelisin koittamaan tissien välillä, kuten joku muukin neuvoi, jos meinaa tulla ulos. Ja sekoittamalla vettä tai maitoa joukkoon ei oo niin täpäkkää tavaraa.
Ja ihmisellä on elimistössään enemmän alkoholia kuin Jekovitissa, että hysteerikot hohhoijaa..
ei oo ollut ainakaan vielä ongelmia. tipat oon antanut alkuillasta, tosin enpä oo tullut ees ajatelleeksi mihin vuorokaudenaikaan kannattaisi antaa...
itse oon lisännyt/aion lisätä tippamäärää hitaasti jotta ei tulisi vatsavaivoja. ohjeessa taisi olla et 1 tippa ekana päivänä, 2 tippaa tokana päivänä jne. itse annan 1 tippa ekan viikon, 2 tippaa toisen viikon jne. eli huomattavasti hitaammin lisään annostusta.
itse syön minisunin muodossa d-vitamiinia.
gerda
oon antanut tipat imetyksen välissä. eli imettänyt, antanut tipat ja vielä vähän maitoa päälle =)
Aionkin kokeilla tuota sinun taktiikkaa =) Jospas se meilläkin onnistuis.
siis ennen syöntiä. Etenin tuossa tippojen lisäyksessä tosi hitaasti ja palasin takaisin kahteen tippaan, kun tuntui että nousee ylös. Siitä kätevä tuo Jekovit, kun se voi olla lämpimässä eli hoitopöydällä niin muistaa antaakin :)
Annoin jekovittiä pojalleni alussa ja huusi mahan kanssa,sitten kaveri käski maistaa ja katsoa mitä se sisältää...jaha ja kaikkia paskaa lapselle pitää syöttää!!maistappa ite sitä ja mieti miksi lapsi inhoaa sitä! sisältää metanolia joka pitää aineet sekasin,mutta en sitä kyllä lapselleni anna.pullo lensi vauhikkaasti roskiin maistamisen jälkeen...