Miten kauan uskotte maksun huutiksesta tulevan?
Erehdyin laittamaan paketin postiin ennen kuin maksu näkyi tililläni, koska huutaja kertoi aiemmin maksavansa tiettynä päivänä toisesta pankista ja koska postimaksu oli vähän epävarma. Silloin tuo päivä oli mennyt. Nyt on kulunut yli viikko. Maksu tiedustellessani kertoi kyllä maksaneensa viime viikolla joskaan ei mainitsemanaan päivänä. Samasta pankista tuli eilen maksettu maksu minun tililleni - siis 1 yössä - voiko olla totta että toinen samaa reittiä tuleva maksu kestää 6 yötä (mukana tosin viikonloppu).
Mitä te tekisitte? Minun vaivaisilla huutonet-aherruksilla 10 euron maksukin on tervetullut, joten en haluaisi tähän tyytyä. Ja postimaksu nyt ainakin oli ihan menoa, vaikka tavara käytettyä olikin. ARGH!
Kommentit (5)
mulle maksetaan palkka aina eripankista ku mulla itellä on tili ja se on yleensä joko seuraavana päivänä mun tilillä ellei ole viikonloppua välissä. (normalisti menee se kaks päivää)
ja huutonetin ylläpidolle palautetta vaikka eipä se huuto.net siihen juurikaan voi mitään tehdä
Maksua odottelen korkeintaan viikon, sitten kyllä laitan jo kyselyä perään.
Olisin kyllä halukas antamaan negatiivista palautetta, jos ei viimeistään ylihuomemma näy = tänään taas laitoin postia ja vaikka huomenna maksaisi, niin ylihuomenna näkyisi tilillä - eli jos ei silloinkaan.
Mutta olen kerran antanut ennen negatiivista palautetta - kun tavara ei ollut käyttämätön, vaikka kohteessa niin sanottiin - ja sain pitkän tovin taistella jotta sain itseltä kostopalautteen pois. Pelkään vaan, että edessä sama taistelu. Tosin nyt on paremmat aseet, kun ystävättären mies on kotoisin paikkakunnalta ja käyvät siellä jouluna... - pyydän kohta noutamaan rahat taikka tavaran :p
Vierailija: