Ottakaa nyt JÄRKI KÄTEEN huutonetin hintapyyntöjenne kanssa!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24673532
Alkuhinta tässä 9 egee. Joo.
Ja pieni vinkki: jos otsikossa lukee isolla " ALE" , HARVOIN TARJOLLA" , " IHANA" tai " KANNATTAA KATSOA" , niin - forget it.
Huh.
Kommentit (21)
Myyjä pyytää mitä haluaa ja ostaja maksaa, jos tarpeeksi tavaraa
haluaa.
Surauta vain oma ompelukone käyntiin ; )
Ei tuo ole oikeasti edes paha hintapyyntö!
Vierailija:
Ei tuo ole oikeasti edes paha hintapyyntö!
Mitä enemmmän yritätte haalia ostajia otsikoimalla " ihana" " syötävän suloinen" " katso heti" , sitä vähemmän kiinnostaa. Uskokaa huviksenne,.
ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Kyllä näissä tapauksissa nuo pyytäjätkin melkoisen hulluja ovat, tai ainakin TYHMIÄ.
kun sama nimimerkki huutaa tuotetta monta kertaa peräisin, kenenkään siinä välissä huutamatta. Hullua hinnan nostoa! Tai korotttaa enempi kuin normaali korous olisi. En ymmärrä miksi joku haluaa maksaa enempi kuin olis tarvis.
Sitä ei voi tehdä muuten kuin huutamalla uudelleen.
Vierailija:
Sitä ei voi tehdä muuten kuin huutamalla uudelleen.
Juu tiedän jos huutajalla kaksi tarjousta peräkkäin, on kysymyksessä luultavasti haluttua automaattikorotus. Mutta minunkin kohdalle on sattunut huutajia jotka huutaa 5-6 kertaa peräkkäin. Tai nostavat hintaa yhtäkkiä 10-20 euroa, korotuksen ollessa esim 3 euroa. Mikäs järki siinä on?
Onko siinä ajatuksena köyhät kyykkyyn, minä otan tämän!
Siis ilman, että kyse esim. pyrkimyksestä päästä hintavarauksen yli. Minulle ei ole sellaista sattunut eteen vaikka olen liki 300 kohdetta huutanut.
Mutta joo, köyhät kyykkyyn voi aika monessa tapauksessa myös ollakin tavoite.
Siis uusi ja laadukkaalta kuulostava (vuorikin) ja on varmaan materiaalitkin maksaneet - saa toki vähän palkkaaki ottaa ;)
Itse en kohteeseen sitten huutoa laittanut, löytyisi sitten näppärästi omilta sivuilta. Aikaa tästä suurin piirtein 3 viikkoa (tyttöjen vaatteet 86-104 cm)
Enkelilaatikot hieman kummastutti.
Todellakaan en alkaisi vuorellista kassia 10 eurolla ompelemaan.
T: itsekkin ompelija.
Minä ainakin etsin käytettyä tavaraa halvalla sieltä ja kirppareilta. Uutta tavaraa löydän kaupoista, käsitöitä yms. myyjäisistä, suoramyyntitoreilta tms.
Vierailija:
Minä ainakin etsin käytettyä tavaraa halvalla sieltä ja kirppareilta. Uutta tavaraa löydän kaupoista, käsitöitä yms. myyjäisistä, suoramyyntitoreilta tms.
;)