*Plim plom* ovikello soi, avaatko?
Kommentit (12)
ja yleensä siellä onkin joku kaveri naapurustosta. Joskus on ollut kaupustelijoitakin, viimeksi ostin ovikranssin yhdeltä pojalta joka tuli niitä myymään.
Oven takana on kaynyt sen verran kummia ihmisia etsimassa kotimme entisia asukkaita, etta jo oman turvallisuuden takia en tahdo menna availemaan vieraille. Toinen vaihtoehto oven takana ovat ihmiset, jotka myyvat jotakin. TV-lupa on kylla maksettu, joten sita ei tarvitse surra.
Lahimaillakaan ei asu tuttavia, jotka tulisivat yllatysvisiitille, koska kaikki asuvat niin kaukana.
Kurkkaan ikkunasta huomaamomasti(?!) kuka siellä on, ja jos joku vieras, niin en avaa.
Minulla on pari ystävää, jotka tulevat ilmoittamatta. Lisäksi lasten kaverit tulevat monesti ilmoittamatta.
hänelläkin oli, näitä " erityislapsiahan" tuntuu nykyään sikiävän niin kovasti.
ja ihmetellä sitten miksi ylipäänsä menin ovelle kun meillä ei ole ovikelloa?????
eilen naapurin setä palautti pihalle tiputtamani hansikkaan.
muutenkin avaan, koska rappukäytävään on koodilukko ja hörhöjä ei siten käy soittelemassa
niin ja tv-lupa maksettu
Ainaskin sen verran että kysyn mitä asiaa, oviketjun takaa.
Olen aina miettinyt että te jotka ette avaa ovea, niin mitä jos siellä onkin ystävällinen naapuri, jota nyt ette sattumalta tunne, ja joka haluaisi ystävällisesti ilmoittaa teille että esim. autossanne on valot jäänyt päälle, tai että esim. autonne palaa! Mua kyllä harmittais jos en olisi avannut ovea....
naapurini ulkonäöltä, heille avaan oven.
t. se ovisilmästä ensin kurkkaava.
ps. meillä ei ole tv-lupa maksettu, kun ei ole telkkaria
jos en odota ketään kylään.Ovisilmäkin on,mutta yleensä en käy edes kurkkaamassa siitä. Lasten kavereitten meteli kuuluu rappukäytävästä, niille avaan tietysti.
Meillä on 40kg sussari " henkivartijana"
Jos ovikello soi odottamatta, siellä on yleensä joku kaupustelija tai kerääjä, eikä mulla ole yleensä käteistä rahaa kotona, joten turha avatakaan.