MISTÄ JOULUKSI KALENTERI OMISTA DIGIKUVISTA?
Eli otsikko kertookin asian - mistä ehtisi vielä tilata kalenterin, jossa olisi meidän palleromme kuvia?
Kommentit (10)
Moi!
Katsopa extrafilm.fi. Ite tilattiin sieltä ja juuri tulivat postissa. Toimitusaika oli viikon verran. Kalenteri on tehty valokuvapaperille, joten kuvat voi vaikka kehystää vuoden jälkeen :)
Kattelin extrafilmin sivuja ja siellä kalenterin kuvassa oli kuukaudet enkuksi. Onko itse kalenteri englannin- vai suomenkielinen?
saa kalenterin kuvat myös valokuvapaperille ja toimitusaika oli pari päivää. Maksoi muistaakseni n. 20 euroa. Kalenterin voi tilata netin kautta.
Meidän Olympus-kameran mukana tuli ohjelma jolla voi tehdä itse kalenterin.
Kalenteriin pystyi itse merkkaamaan suomalaiset punaiset pyhät ja kuukaudet ja viikonpäivät oli suomeksi.
Ihan hauska kalenteri tuli kun itse tein. Tulostin sen siis itse valokuvapaperille.
fotoyks.fi osotteesta. tuli hienot ja vain parin päivän toimitusajalla. Suosittelen, me tilattiin sieltä myös joulukortit neidin valokuvista ja olivat laadukkaita ja aika edullisia 0,65¿/kpl. Kalenterit maksoivat 20 ¿/kpl ja toimituskulut oli 1,99¿. Kalenteri oli myös silleen hyvä, et siihen mahtuu kirjottamaan päivien kohdalle esim. menoja.
mehiz ja kirppu 6,5kk
Tilasin tänään toimitus on juuri ennen joulua 23.12. Että kiirettä pukkaa. Tuleeko ne kuvat erillisinä sivuina vai ihan oikeasti niputettuna kalenterin muotoon. Kokemuksia joka eirikuvasta on tilannu??????
tekevät myös kalentereita. Esim. Multiprint toimii Helsingissä, Tampereella, Vaasassa ja Oulussa. Riippuu tietysti, missä asut, mutta aika monella paikkakunnalla on digipaino. Ja ovat kyllä valmiita lähettämään kalenterit kauemmaksikin. Soitto sinne vain ja kuvat sähköpostilla menemään. Helppoa ja nopeaa.
nimipäiviä ei ole merkattu mutta pyhät on. Tilatessa kalenterin voi " koe katsella" läpi.
minä tein itse wordillä. Wordissä on ohjatti kalenterin luonti, johon voi laittaa kuvat, ja tietenkin pitää olla paikka missä tulostaa, mutta siinä ois ilmainen vaihtoehto.
esim. Helioksesta saa todella nopeaa palvelua. Itse kävin teettämässä cd:ltä joulukortit ja aikaa meni ehkä kaks minuuttia. Kuvat voi olla cd:llä, muistikortilla tai sit ihan valokuvina...
Toinen nopea on extrafilm, mene heidän kotisivuille ja tutustu palveluun!