Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huonoin seksikokemuksesi?
13.12.2005 |
Itse kerran bongasin ravintolasta ihan komean miehen.
Sänkyyn päästyämme ihmetttelin, mitä mies puuhaa? Hetken se tökki reittäni ja sitten laukesi reisille. En kuitenkaan viitsinyt miehelle mainita mitään, esitin vaan että nautin, ja poistuin sitten vähin äänin paikalta.
Kommentit (2)
se suuteli silleen että laittoi avatut huulensa uhrin huulia vasten (siis vain laittoi ne siihen), työnsi kielen uhrin suuhun ja heilutti sitä ees taas, oikealle ja vasemmalle..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
no en kyllä muista että se olisi ollut kovin hyvä missään muussakaan.. ..no kitaraa se soitti bändissä ja siksi mä sen kanssa seurustelinkin ;D
se suuteli silleen että laittoi avatut huulensa uhrin huulia vasten (siis vain laittoi ne siihen), työnsi kielen uhrin suuhun ja heilutti sitä ees taas, oikealle ja vasemmalle..
sängyssä meno oli aika vastaavaa, omituisen pökkelöä tökstöks-meininkiä. paitsi sitten kun se rupes oleen itse finaalissa niin homma repes ihan käsiin ja se puksutti menemään niinkuin pikkuinen pupu, ihan holtittomasti, hyvä ettei tippunut sängystä.
ou nou oikeesti.. miten mä olen voinut seurustella sellaisen tyypin kanssa..? mulla meni muuten tovi sitten seuraavan poikakaverin kanssa ennen kuin rupesin taas saamaan seksistä jotain irti, niin kauhea ällö tuli tuosta nytkyttäjästä.