Päätin aloittaa juomaan lasin punaviiniä päivittäin ja olen jo päissäni!!!
En kai minä joka ilta voi päissäni olla? Minulla nousee helposti päähän ja tuosta 12cl tunnen jo selvästi että päähän meni. Onko tämä vain harjoituksen puutetta? Vai kannattaako lasillisen otto ajoittaa nukkumaan menoon?
Kommentit (9)
Puoli lasia siis on terveellistä päivässä.
Mutta jos sukurasitetta tiettyihin tauteihin niin ei suositella ollenkaan! Voin laittaa tästä myöhemmin illalla referoinnin! Toki punaviinissä (niinkuin vihreässä teessä ja monessa muussa on terveellisä flavonoideja, mutta se on sitten toinen juttu se.)
Ja säilyykö punaviini pullossa niin pitkään että koko pullo on juotu kun juo vain 6cl päivässä? Tietääkö kukaan punaviinin säilyvyydestä?
ap
Tosin laatikko viinissä on se etu että säilyy monta viikkoa ja jos kerta rupeet päivittäin sitä vetää niin tämä kai halvin paras vaihtoehto. Jos olet tietty varma että määrä pysyy hallinasssa..
Viikko on kyllä ihan max mitä punkku säilyy. Siis eihän se myrkylliseksi tule, mutta maku kärsii kyllä jo siinä kolmannen päivän jälkeen. Viikon jälkeen maku on niin etikkainen, etten minä ainakaan pystyisi juomaan.
Oletko koskaan juonut viikon avattuna ollutta punaviiniä? Ei kyllä maistu etikalle.
Saat suljettua pullon tiiviisti (=ilmat ulos pullosta). Maku ei kärsi tällöin laisinkaan.
Ei punaviinistä ole hyötyä (alkoholin laadulla ei ole niinkään muuten merkityst) Mutta joidenkin sairauksien suhteen voi olla hyödyllistä nauttia 1-2 annosta alkoholia päivässä. Mutta esim. jos suvussa rintasyöpää alkoholia ei suositella.