X-adventure tuplarattaista??
sinä joka olet tilannut X-adventure tuplarattaat hollannista.. niin mistä osoitteesta olet tilannut ja miten tilaus sujui? olisin kiitollinen vastausesta =)
Kommentit (4)
aikoinani niitä yritin myös tuolta babyjungle´sta tilata (muistaakseni), mut joka tapauksessa Hollannista. Sieltä tuli viesti, että heidän tuotteitaan myy Suomessa little purple onion, ota yhteyttä sinne. Eli eivät suostuneet niitä myymään suoraan, halusivat kunnioittaa sopimustaan " purplen" kans... toivottavasti te onnistutte! Tosin mä ostin suoraan tuolta maahantuojalta ja sain edullisesti, oli yhdet palautetut (käyttämättömät, vain testatut) rattaat, jotka sain todella edullisesti!
Tilasin elokuussa rattaani tuolta babyjunglesta. Rattaat tulivat noin viikossa kotiin ja toimitus oli moitteetonta. Hyvät rattaat, joita en missään nimessä antaisi pois:)
Eli viime keväänä tilattiin sieltä x-adventuret ja tosi nopeesti tulivat kotiovelle asti (muistaakseni just jossain viikossa). Hinta oli toimituskuluineen 329,- kun Suomessa niistä saa pulittaa 439,- ainakin meillä päin.
Muuten olen erittäin tyytyväinen vaunuihin mutta valjaat tai mitkä ne nyt onkaan on tosi himpulat, yksi muovilukko meni meillä jo rikkikin, mutta mies lähetti sinne sähköpostia ja ihan kuvan rikkinäisestä lukosta niin sieltä tuli kolmessa (!!!) päivässä uusi lukko tilalle. Eli takuu pelaa paremmin ainakin kuin ping pongissa, josta myöskin kokemusta (vaunuista meni jarru rikki ja ainakin 4 kk taisteltiin ennenkuin saatiin uusi osa, tosin sitten me saatiinkin ihan koko vaunujen runko sieltä!)
Kovin hiljaista näyttää olevan nykyään täällä. Itse olen mahdollisesti myös aikeissa tilata X-adventuren twincot Hollannista, mutta asia meillä vasta ajankohtainen kesällä. Olen etsinyt vanhoja keskusteluja ja mielipiteitä Twincoista, ja muistan lukeneeni että joku oli tilannut ko. rattaat sieltä Baby Junglesta ja toimitus oli kestänyt viikon ja ollut kaikin puolin moitteetonta. Tarkemmin en osaa sanoa. http://www.babyjungle.nl/