Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden iho mennyt huonompaan kuntoon e-pillereiden lopetuksen myötä?

Vierailija
09.12.2005 |

Lopetin joku aika sitten pillerit ja finnejä tulee aika paljon, e-pillereiden aikana ei juurikaan ollut tätä ongelmaa. Voiko se johtua niiden pillereiden pois jäännistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli iho oli tosi huono kun en syönyt e-pillereitä. Mutta nyt kun olen ne taas aloittanut iho on paljon parempi. Itse syön diane nova merkkistä e-pilleriä joka kovastikin parantaa ihon kuntoa.

Vierailija
2/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden poisjätön jälkeen.. tosin oli muutakin häikkää hormoneissa -menkat jäi kuukausiksi pois ym. kivaa. Iho parani vasta vihdoin raskaaksi tultuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin päinvastoin??ettekö puhu ap.n kanssa samasta asiasta eri nimillö vain

Vierailija
4/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. pillerit hormonikierukkaan ja finnejä puski puolen vuoden ajan vaihdosta. Varmaan hormonien vaikutus pieneni niin paljon. Mutta puolen vuoden jälkeen iho oli taas ihan normaali.

Vierailija
5/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli niin hirveä akne selkään, etten voinut käyttää mitään avonaisia paitoja, kunnes tulin raskaaksi ja finnit hävisi. Ei ole ollut moista edes murkkuiässä.

Vierailija
6/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnejä tulee jopa enemmän kuin murrosiässä. Varsinkin ennen menkkoja ilmestyy useampi. Leuka on täynnä niitä... inhottavaa!!!