Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOKUISET perjantai turinat:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on taas viikko vierähtänyt nopeesti, ja joulu lähestyy vauhdilla.

Sanoinkin illalla meihelle, että ajattele se saa lähteä mun kanssa koko pitkäksi lauantai päiväksi kaupungille joululahja ostoksille.... Oli tosi " iloinen " moisesta kunniasta...

Pitää vielä varmistaa hoitajaa näille isommille lapsille, jos ottas vain Iina-neitin mukaan, katotaan nyt pysyykö terveenä.

Iinalla alkoi viime yönä nenä vuotamaan ja koko neiti röhisee kamalasti.

Eilinen ilta tai oikeastaan koko päivä oli kamalaa kiukkkua ja kitinää, ei mikään ollut hyvin ei kelvannut tissi, ei pullo, laitoinkin sittenillalla supon kun veikkaan hammasta huudon aiheuttajaksi, heti kun sai jotain suuhun mitä purra niin huuto helpottui. Ei siellä vielä ainakaan näkynyt mitään mutta äkkiähän ne tulee läpi jos on tullakseen.

Virallisesti Iina oppi pyörähtämään teneriffan reissussa, kun sen jälkeen on tehnyt sitä kokoajan:=)

Kova tyttö on juttelemaan, puhua pälpättää omaa kieltään pitkät tovit ja kuola lentää suusta kun päristää innolla juttelun lomassa.

Ensi viikolla onkin sitten jo 4kk neuvola, voi kun aika menee nopeesti:)

Mutta nyt taas vaihteeksi pyykkivuoren kimppuun ja taustailemaan...

Marraspallo ja Iina

Vierailija
2/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis ollu viimeinen perhekahvila, mutta ei menty, koska nostin aamulla sängystä räkäisen vaikkakin aurinkoisen tytön =) Käytiin vain pikaisesti kaupassa lahjapaperia ja narua ostamassa. Huomenna olis kummipojan synttärit. Toivottavasti ollaan terveenä.

Eilen illalla kuljetin kahta vanhinta lasta harrastuksiin. Annoin ennen lähtöä iltatissin (klo 17) ja mies hoiti nukutuksen. Enni oli huolinut velliä vain 40 ml, mutta jaksoi nukkua yhteen ennekuin söi. Sit nukkui taas neljään ja vielä kahdeksaan. Nyt olen ihan pihalla. Paras yö ainakin viikkoon, hö.

Meillä on nyt ruokailu silleen, että viisi ateriaa on päivässä. Aamulla ämmää, lounaalla kasvissosetta ja ämmää, välipala hedelmää ja ämmää, viideltä ämmää ja seitsemän maissa iltavelli ja nukkumaan. Kiva, että on jotain rytmiä tullut. Toisaalta tuo soseitten aloitus myös rajoittaa. Ne pitää sit olla mukana jos lähtee jonnekin.

Nyt neiti kyllästyi. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kukka, Enni ja 4 muuta kakaraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on perjantai, saa miehen kotiin :) Mä olen nimittäin vuorostani kauheessa flunssassa, mies oli alkuviikosta. Nyt sitten pelkään koska pojalla alkaa, hiukan on aivastellu mut ei vielä pahempaa " kop kop" . Kuinkahan pian noin pienellä oireet alkaa näkyä?

Meillä myös alkanut vakiintua tuo 6 kertaa vuorokaudessa syöminen. Tosin viime yökin oli sitten 2 syöttöä eli nuo ei nyt vielä ajoitu tarpeeksi päivään. Kysymys: mitenhän niitä saisi siirrettyä päivään ettei tarvis yöllä niin hurjasti syödä? Mikään tuputtaminen ei meillä auta, kun ei syödä ei syödä! Ei poika muutenkaan mikään suursyömäri ole, n. 700-850 ml NANia vuorokaudessa uppoaa. Niin ja siitä desi on pakastettua rintamaitoa joka alkaa loppua ehkä viikon vielä saa :´( siis melkein yhtä haikee olo kun tissin lopettaminen! Meillä nyt seuraillaan tilannetta, että sopiiko tuo NAN (poika on parempi kuin syödessään Tutteli Omneota) vai joudutaanko erityiskorveikkeille, nimittäin maitoallergia mahdollisuus on... Voi kun tämänkin ois tienny silloin kun imetti!! Tosin tuossa oli välissä kuukausi ilman vatsavaivoja että tiiä nyt sitten...

Mä en ole saanu mitään joulua aikaseksi, en ole siivonnu, en ostanu lahjoja, en laittanu joulua, EN MITÄÄN! Yleensä odotan innolla, mut nyt en oo jaksanu. Ja viel ku on tää flunssa. Kiire tulee... Joulusta tykkään kyllä ihan hirveesti että ehkä sen eteen voisi vähän vaivaa nähdä.

Baby ja poitsu 4kk ja viikko...huomenna

Vierailija
4/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meillä ei vielä syödä mitään muuta kuin maitoa, jätettiin kaikki muu pois kunnes masu on kunnossa...

Vierailija
5/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni ihan päin #%*%!!!!!! Neiti heräili jälleen n. tunnin välein ja kello 3 päätti aloittaa puhe harjoitukset, jotka sitten jatkuivat aina puoli viiteen asti. Soseet ei maistu, joko tulee pumerangina takaisin tai sitten aloitetaan hirveä huutokonsertti.Meillä siis ei opita koskaan syömään!!!!!Yöllä kuitenkin menee maitoa 400ml eli kaksi isoa pullollista, eli varmasti olisi kova tarve jo kiinteille.

Itselle on nuha tulossa, " kierukka tiputtelee" , vauvakilot harmittaa ja suklaa maistuu...mitähän vielä, ai niin ja isommalla neidillä on aivan älytön uhmis ja eilen kesken leikkiensä päräytti ilmoille kunnon kiroilut, kun ei joku asia onnistunutkaan.Sanoi oikein kahteen otteeseen että VOI PERKELE (anteeksi kielenkäyttöni); ) Meillä ei kuitenkaan kotosalla kiroilla lasten kuullen, mutta jostakin tuo sen nyt sitten on oppinut.

No onneksi jotakin positiivistakin; joululahjat on hankittu, leivonnaiset tehty pakkaseen ja nyt on perjantai...eiköhän se tästä.Hauskaa viikonloppua kaikille

Happy ja Iina 4kk+rapiat päälle

Vierailija
6/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveet naistenvaivat!!!!!! Ikinä ei oo ollu tällästä! Selkää särkee ihan julmetusti, ja mahlat valuu pitkin reisiä. Tosi kiva, ja meillä olis ollu huomenna miehen kans pari tuntia vapaata lapsista, piti mennä syömään jne. Toivottavasti ei huomenna särkis näin enää.

Meilläkin on viivi räkänen, sen takia varmaan heräilikin pitkin yötä, oiskohan neljästi tai viidesti heränny, en mä tiä.

No kai toi äkkiä ohi menee. Muutenkin ollut nyt monta yötä aikamoista heräilyä, kun välillä viivi nukkui 12h putkeen!!! Joku taantuma kai.

Viivi täytti tänään tasan 4kk!!!!!

Mutta viikonloput kaikille, mä lähden sairastamaan ja siivoomaan tästä, se olis taas viikkosiivouspäivä (siivoon kyllä kolmesti viikossa, mut pe paremmin)kun vaan tää selkä antais myöden. KÄÄK!