Ihana huumorisivu Facebookissa!
Aiemmin tänään löysin "Nauru ja Huumori Kuvat" -nimisen fb-sivun yhden toisen huumoripalstan kautta (Kohti hauskempaa huomista) ja aloin heti seuraamaan! Ihania ja/tai hauskoja eläinkuvia ei koskaan ole liikaa ainakaan minun elämässäni ja Facebookissa. :)
Tietäiskö kukaan vielä lisää suomalaisia hauskuutussivuja harmaata arkea piristämään?
Kommentit (20)
että Suomi kirjoitetaan isolla. :)
Ei pysty kun ei tuo ole edes suomea.
Et suinkaan oo se sama outo provoilija joka laittoi joskus jonkin toisen fb:n "huumorisivun" linkin tänne, ja luultavasti vastailit itse itsellesi tyyliin "joo, oli kyllä huippuhauska!". Oikeasti sivu oli vaan huono ja outo, huumoria ei nimeksikään.
Tais olla tämä http://www.facebook.com/pages/-LiibaLaaba-/121643844646587
Ja suomea kirjoitetaan pienellä, mutta senhän sä tiesitkin.
Tarkista nyt vielä..
...mutta on kyllä hyvin linjassa tämän sun "ihana huumorisivusto" -provoilun kanssa. Sellaista hivenen outoa.
Joo, sä oot NIIN se sama tyyppi kuin tuossa toisessa ketjussa. Nolo!
Tulin vain kertomaan muille samanhenkisille(?) tuollaisesta sivustosta ja yli puolet ketjusta on valitusta kun katson vastauksia! Eikö sinulla ole mitään elämää kuin täällä huutelu?
-ap
P.S. Kiitos #2, osuivat myöskin minun huumorihermoon. :)
mutta eihän tuo (nuo?) osaa suomea ollenkaan...
sekä RillumaRei on kyllä parempia mutta eihän tuokaan huono ole. Tykkäsin nyt kuitenkin!
anarkistisentuntusta ainakin, muutama kerta pääs nauru khyl :)
Oletettavasti tuon sivuston tekijä mainostaa vaan sivua täällä, päätellen siitä että positiivisesti sivua kommentoivien kielitaito on samaa luokkaa kuin tuolla sivulla.
Kummasti olen nauranut viime aikoina enemmän. :)
Onko tuo surkeaakin surkeampi kieli tarkoitushakuista vai mistä on kyse? Yhtäkään kuvatekstiä kun ei sivustolla ole ilman alkeellisia virheitä.
Huumoriakin on lähes yhtä olematon määrä kuin tuolla liibalaaba-sivulla. Saman tyypin tekemä? Saman tyypin aloituskin varmaan? Vastauksetkin on niin kumman samanlaisia näissä ketjuissa...
minulta kysytään, niin valittaja on tässä ketjussa sama joka viestissä.
Yllättävän moniulotteisia vitsejähän tuolla on. Hauskoja ja kekseliäitä.
Rillumarei on ja Hymy huulet.. aika kiva toi minkä löysit just sopivan hullua menoa! :D