Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PK-SEUDUN HUHTISTREFFIT TI 13.12.

08.12.2005 |

Heippa!

Tässä sitä taas ollaan: viime tingassa. Juuri tämän vuoksi yritin jo viimeksi siirtää treffien järkkäämisvuoroa eteenpäin.. Sorry!

Mutta olisi siis aika vuoden viimeisten treffien, jotka ovat tosiaan ensi tiistaina 13.12. klo 10.30 Sanomatalon Waynesissa. Tule pikkujoulukahveille ja ilmoittaudu tähän pinoon!

t. SannaS. ja Laura (mukana)

PS. Jaksavatkohan lapsemme vielä tammikuussa olla kahvilassa? Tiedättekö mitään muita paikkoja, jotka sopisivat paremmin tämänikäisille muksuille ja joissa tällainen poppoo voisi kokoontua? Olisitte muuten tervetulleita vaikka meille, mutta asuntoomme ei oikein mahdu, ei ole hissiä eikä pihalle uskalla jättää nukkumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hetken aikaa poissa " ringistä" kun poika on ruvennut syömään öisin ja olen ollut kerta kaikkiaan aika väsynyt. Tilanne ei ole juuri parantunut (joskin kiinteä ruoka on alkanut hiljalleen maistumaan eli tilanteen kohentumista odotellaan...) mutta ilmeisesti alan itse taas tottua valvomiseen :)) Olemme siis Joakimin kanssa tulossa, ellei nyt jotain ihan ihmeellistä tapahdu.

T. Vivi + Joakim

Vierailija
2/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Anton tulemme. Viime kerralla puhuin, että meille voisi tulla, puhutaan siitä lisää tiistaina.

T:Mareila+Anton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan myös, viime kerta jäikin väliin nuhan takia.

-essu& tiia

Vierailija
4/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Gunmimma ja Amos!