Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kovasti tavata henkimaailman olentoja, mistä alkuun?

Vierailija
09.02.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä nousee sieltä huhmaisesta maasta esiin aina aamuyöllä, mutta oo tarkkana että sotke henkiä aamu-usvaan, ovat hieman samannäköisiä

Vierailija
2/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sopivasti pinnasta maustetun lapun ja asetat sen kielelle. Sitten vain odottelet hetken aikaa ja toivot parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohtalaisen henkistä menoa. Pakkaa foliohattu kuitenkin mukaasi.

Vierailija
4/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten suosittelen lämpimästi että menet vaikkapa lähimpään helluntai-seurakuntaan.

Olen itse saanut Pyhän Hengen kosketuksen juuri hellareitten kokouksessa. Siellä oli ihan mahtava, harras ilmapiiri. Toki siellä se meno menee vähän yli ymmärryksen, eli puhutaan kielillä jne, mutta kuitenkin siellä oli jotenkin erityistä.

Olen nykyään ihan perus ev.lut seurakuntalainen kun helluntIlaisuus oli hieman liian villiä minulle. Mutta silti, uskon että siellä voi päästä helpommin lähemmäksi Jumalaa kuin ev.lut kirkossa. Ja kuulemma myös lähemmäksi pahoja henkiä, ainakin kuulemani mukaan pahat henget riivaavat juuri niitä jotka etsivät Jumalaa ja joilla on jonkinlaista sisäistä ristiriitaa uskon kanssa. Itselle ne pahat henget eivät ole koskaan näyttäytyneet, mutta pyhän Hengen kosketus oli ihana, kuin höyhenen silitys josta tuli kevyt olo, ihan kuin liitelin sen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1624718/ufotutkija-s…

metsään. Siellä ne metlankin tutkijat pitävät villejä bileitä.

Vierailija
7/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran pari tsolpideemia sisältävää nukahtamislääkettä liikaa. Ei oikein nukkumisesta meinannut tulla mitään, kun piti tarjoilla teetä Jeesukselle ja lainata pöytäliinaa puhuvalle kissalle jne.

Reseptin saat lääkäriltäsi.