Olisiko joku kiinnostunut tekemään kimppatilauksen täältä?
Oon jo pitkään etsinyt jälleenmyyntiä varten lastenvaatteita, mutta ne ovat aina olleet hankalan oloisia tai vaatineet hirvittävän suuren rahamäärän alkuunpääsemiseksi. Löysin kuitenkin tälläisen sivun http://myynti.yolasite.com/ ja siellä ei päätähuimaava summa olisi kyseessä.
Nyt kysyisinkin, olisiko joku kiinnostunut kimppatilausta tekemään niin, että molemmat saisi 30 housut ja maksettais puokkiin se summa? Olisi kiva kokeilla pienellä sijoituksella näin alkuun tuota lisätienestin hankkimista vaatteiden myynnillä.
Kommentit (20)
Mietin kirpparilla tai huutonetissä esim. Ei tosta ehkä niin paljon tienais että verottajalle tarviis mitään ilmotella :D toki jos paljon sais myytyä niin sitten
jos myyntiä varten ostat. Alvia ei pienellä myynnillä tarvitse maksaa, tulovero kyllä.
http://www.ess.fi/?article=402245
Mietin kirpparilla tai huutonetissä esim. Ei tosta ehkä niin paljon tienais että verottajalle tarviis mitään ilmotella :D toki jos paljon sais myytyä niin sitten
Olisko huijaus sivu? Miten housut voi maksaa noin vähän kappale? Ei.... En usko. Varo se voi olla huijaus!
ettei missään ollut esimerkiksi puhelinnueroa tai osoitetta k.o firmaan :(
miksi pyytäisin mukaan KIMPPAtilaukseen josois mun sivut? laitoin saman meidänperheeseen ja kaksplussaan, koska en tienny mikä ois ollut paras sivusto. mutta sen verran huonoa kommenttia sivut sai että ehkä ne jää kimppatilaukset sit tekemättä :D
miksi pyytäisin mukaan KIMPPAtilaukseen josois mun sivut? laitoin saman meidänperheeseen ja kaksplussaan, koska en tienny mikä ois ollut paras sivusto. mutta sen verran huonoa kommenttia sivut sai että ehkä ne jää kimppatilaukset sit tekemättä :D
ja halusit "ovelasti" mainostaa sivuasi! että joku mamma ajattelee että tilaampas tuolta ihan itsekseni vaan, kun minulla pyörii nuo reilu sata euroa tuolla nurkissa ihan tyhjänpanttina.
Eihän tuolta sivuilta löydy mitään tietoa firmasta, ei mitään tietoa siitä missä housut on tehty jne. Ainut tapa saada yhteys tuohon "yritykseen" on laittaa sähköpostia johonkin ihan outoon sähköpostiosoitteeseen. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO TUOLTA MITÄÄN. Aivan varmasti rahat häviävät ettekä tule niitä näkemään enää. Vastuullinen toimija ilmoittaa sivuillaan y-tunnukset ja toimipaikan osoitteen jne, jotta voit tarkistaa tietojen oikeellisuuden ytj:stä. Tuo yolasite-sivusto on takuulla kusetusta.
ja muutenkin ovat jotenkin omituisia! Voi olla vaikea saada noita myytyä...
joo, jotain hämärää tossa on. joko huijausta koko juttu tai sit myyjä on joku veronkiertelijä vähintäänkin
eli yhdet housut maksaa noin kaksi euroa. ja jos myyt ne housut vaikka vitosella niin olet voittanut kolme euroa housuista. mutta huijausfirma tuo on.
jännä että kaikki sanoo huijausfirmaksi. ei mulla tullut mieleenkään. :D
noi on kiinasta. porukka tilaa itseasiassa paljonkin ton tapasia vaatteita sieltä ja myy voitolla eteenpäin. siellä kun tollaset ei maksa paljoo paskaakaan,
ja b2b tavarat saa kyllä yleensä laskulla niin että itseänikin ihmetyttää tuo maksu ensin ja sitten postitus
kuuluu tietää että luotettavan verkkokaupan sivuilla on ilmoitettava sekä yhteystiedot ja y-tunnus. Ja normaali tukkumyyntiä tekevä yritys vaatii myös ostajalta y-tunnuksen eli peruspulliainen ei edes voi sieltä ostaa. Tällä "firmalla" asiasta ei ole minkäänlaista mainintaa.
jännä että kaikki sanoo huijausfirmaksi. ei mulla tullut mieleenkään. :D
Mites ap. löysit noille sivuille vai onko tuo "firma" omasi?
Se on mun oma. Sorry ajattelin vaan mainostaa!
se sitten verotuksellisesti menee? Ja missä meinasit myydä?