Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku aavellä painoi nappia "Luo pitkä teksti provoa varten" ja minä pissasin ja kakkasin käskystä!

Vierailija
07.02.2013 |

Seuraava pissa-kakka ulostettu aiheesta "Palstalla provoilu":

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1776672/mika_idea_pr…

Se on se, että JOTAKIN MAHDOLLISESTI HYVÄÄKÄÄN, ei täällä voi julkaista.... jos ei heitä sinne sitten, että hei, tää on vaan provo jostain Porvoosta tai joku mielisairas kirjoittelee.

Te ette siis antaisi täällä kaikkien kukkien kukkia, vaan aaveen palstalaiset yrittää häätää joitakin palstalta haukkumalla. Ettekö ole huomanneet, että tänne todellakin voi laittaa tosi pitkiä tekstejä eli se on SALLITTUA. Jotkut toiset palstat rajoittaa kirjainten määrää ja saa laittaa vaan ihan lyhyitä tekstejä.

Joskus massapostitukseksi luokiteltu ei ole mitään massapostitusta, vaan tarkoitus on kalastaa lukijoita, jollakin toisella tai ehkä paremmalla tai jonnekin sopivammalla otsikolla tai sopivammalla palstalla tai hetkellä.

Suomi24:llä on palsta "kirjailijanalut" ja sielläkin tekstimäärä on rajoitettu. Siis voihan se olla, että jotkut kirjailijanalut eli harjoittelijat harjoittelevat täällä kirjoittamista. Eikö se olisi sallittua? Moni tykkää kirjoittaa ja täällä voi julkaista heti ja anonyymisti ja testata tekstejään. Ihan harrastus vain monelle vuodattajalle. Niin teen minäkin. Heittelen tänne kaikenlaista - pitkää ja pätkää - ja katson, että miten porukat suhtautuu. Täällähän on kaikenlaista porukkaa eivätkä kaikki jaksa lukea - klikatkoot sitten itsensä pois. Riittää jos jotakin kiinnostaa ja jotkut saattavat tykätäkin. Eikä sekään ole huono juttu, jos jollakin nousee kiukku pintaan - eikös vihastuttava tai kiukustuttava tekstikin ole sitten herättänyt jotakin tunteita ja eikö sekin ole hyvä - tekstin yksi tehtäväkin olla jättämättä tyhjäksi?

Ihan sama onks totta vai tarua - juttu kuin juttu! Ei kirjoista ja lehtijutuistakaan heti aleta jankkaan, että onks ne nyt totta vai ei. Ihan epäoleellista. Toiset nimet ja lehdet ovat toisia luotettavia ja niillä on joku imago. Anonyymillä kirjoittajalla ei ole imagoa - nimellään blogia pitävälle voi sellainen muodostua - oikea tai aivan väärä (eikä sitä kukaan edes korjaa miksikään). Provollakin on joku juju takana. Testataan ihmisten mielipidettä yms.

Ilman kirjoittajia tämäkään palsta ei eläisi. On paljon lyhyitä ketjuja, joissa keskustellaan vain alapääkarvoista, suihinotoista ja peniksen pituudesta. Jos jotkut haluaa kirjoittaa jotakin pitkiä tekstejä, niin antakaa niiden kirjoittaa, vaikka olisivat kuinka hulluja. Keneltä se on pois? Ohita semmoinen ketju - nehän voivat haista nenässäsi jo kaukaa!

Ja voihan se olla, että joku todellakin avautuu omasta elämästään jossain netissä ja hänellä voi sitten olla siihen jotkut syynsä - ihan jopa jonkun nimen julkaisuissa.

Ja kaikki eivät halua edes esiintyä anonyymeinä ja muunnella tekstejään siten, että kukaan ei tunnistaisi. Siis silläkään, että tunnistetaanko vai ei EI OLE VÄLIÄ. Toiset taas näkee vaivaa feikatakseen tekstejään, jotta kukaan ei vaan missään nimessä tunnistaisi jotain luultavasti ihan tavista. Ja jos joku julkisuuden henkilö tai joku "Jenni Kirjamessut" kirjoittelee täällä feikaten tekstejään, niin onpas naurettavaa... Itse asiassa olenkin monta kertaa ajatellut, että kyllä sen Jenni Kirjamarkkinatkin pitäisi tämmöisissä paikoissakin käydä ja luuhata. Jos ei, niin on kyllä aika nolla, sorry vaan! Eikö todellakaan halua tietää yhtään mitään suomen WhiteTrash-tähdistöstä - sulkenut silmänsä vain? Siltähän menee noi sen hienot hommat tolla meiningillä. Mäkin menisin jokaiseen räkälään vierailulle, jos se olisi mulle mahdollista noin käytännön kannalta, mutta kun ei ole. Lähtiskö joku mun kaa??? (Ton sanan "kaa" opin jotakin kajaani/lahtelaiselta.)

Koska enää ei ole kyliä, niin olette tainneet ihan unohtaa, että aina on ollut kaikenlaisia kylähulluja, jotka usein ovat saattaneet olla monessa asiassa ihan oikeassa - eräänlaisia totuuden torvia kait... ja hoveissa on ollut kaikenlaisia hovinarreja... viisaita kääpiöitä, jotka ovat siellä kuiskineet sitä kaikkea... ilman, että kukaan jotain tommoisia kääpiöitä ja älykääpiöitä on voinut ottaa todesta. Ja ihan pieleen ovat jotkut porukat panneet ton naisen roolinkin... miehillä on ollut suora valta ja naisella välitön. Mutta naiset eivät ole tätä tajunneet... olisivat vaan jatkaneet hiljaisuudessa miestensä päiden pyörittämistä... Mutta panivat puvut päälle ja krakat kaulaan ja lähtivät sirkukseen mukaan leikkien osaavansa käyttää sitä suoraa valtaa. Sekö sitten on päätynyt tähän, että nainen on nyt sitten vain hellan ja työttömyysluukun välissä ja rahaa korkeintaan 400 / 200 euroa kuukaudessa per perheenjäsennuppi... Kuka nyt enää menee katsomaan jotain meininkiä naisten alueelle, jonnekin tavarataloonkaan... mä en tunne enää ketään... mä tunnen vain syrjäytyneitä "kuninkaallisia", joille on joku iskenyt tupit suuhun kun ne leikkii supisuomalaisia metsäläisiä... en sanoisi, että ovat onnistuneet... mutta mä oon se ammattikirjailija, joka esiintyy naisena, ja mulla on alle 2 senttiä "SE" joten en puhu niistä asioista muuta kuin kamalassa kännissä kun mun tarttee kirjoittaa aiheesta Pieni, mutta ei koskaan posliini tai siivota koko talo... musta on sanottu, että mä olen nero, mutta lisätty, että ei nainen voi olla mikään nero... Siis kumpaa sanoja oikein tarkoitti vai oliks ongelma se, että se ei tiennykään että oliks mä nyt sit oikeesti mies vai naine... ja testas vaan... eli tais sit olla vaan joku provo, mutta kyllä mua ärsytti... ja sit se pani mut laulaan tota "Streets of London" ja sekin ärsytti, koska mä olin jo silloin sellainen "baglady"... Voi kauhistuksen kanahäkki mitä mulla välähti nyt! Oliks se ton 2 senttisen takia kun se kirkkoherrarouva Marja-Sisko on uskaltanut lähettää mulle FaceBookiin kaverikyselyn... kyllä se on hirveetä kun ihmisillä on ihan mennyt todellisuus ja tarinat päässään sekaisin...

No, te ette taaskaan ymmärtäneet tästä mitään. Mutta mitä väliä kun se ei ollut edes tarkoituksenikaan. Eli mitä vähemmän ymmärrätte - SITÄ PAREMPI!!! TE voisitte tuntea itsenne ihanan tyhmiksi ja mä itseni viisaaksi. Nyt sitten en enää minä olisi mikään turhautunut turhake - vaan sitä olisitte te kaikkine Ihmelandioidenne satuolentoinenne kanssa... (Muuten mitä leikkejä te oikein leikitte niillä? Mä kysyn vaan, vaikka en kyll tulis mukaan Teidän leikkeihinne... mulla on ihan omat leikit, näes....)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi