Avoliitossa elävät naiset ja yh-äitien mollaaminen
Olen jo pitkään kummastellut naisia, jotka mollaavat yh-äitejä. Monet yh-naiset jäävät huolehtimaan yksin lapsistaan, koska miehet ovat moniavioisia pettureita.
Näitä naisia herjaavat naiset, jotka eivät olleet itse naimisissa saadessaan esikoisensa. Jopa 60 prosenttia naisista on kyllin typeriä synnyttääkseen lapsensa avoliitossa tai jonkin tilapäissuhteen jälkeen.
Näen niin yh-äidit kuin nämä heitä moralisoivat sankarittaretkin täysin samassa valossa. En ymmärrä, miksi jälkimmäiset tuntevat olevansa jotenkin paremmassa valossa.
Onneksi edelleen on perheitä, joissa pariskunta solmiin ensin avioliiton itsensä ja tulevien lastensa turvaksi.
Kommentit (7)
Olen jo pitkään kummastellut naisia, jotka mollaavat yh-äitejä. Monet yh-naiset jäävät huolehtimaan yksin lapsistaan, koska miehet ovat moniavioisia pettureita.
Näitä naisia herjaavat naiset, jotka eivät olleet itse naimisissa saadessaan esikoisensa. Jopa 60 prosenttia naisista on kyllin typeriä synnyttääkseen lapsensa avoliitossa tai jonkin tilapäissuhteen jälkeen.
Näen niin yh-äidit kuin nämä heitä moralisoivat sankarittaretkin täysin samassa valossa. En ymmärrä, miksi jälkimmäiset tuntevat olevansa jotenkin paremmassa valossa.
Onneksi edelleen on perheitä, joissa pariskunta solmiin ensin avioliiton itsensä ja tulevien lastensa turvaksi.
Vähän kun vielä treenaat, saatat saada joskus jonkun onnistumaankin.
Naisille, jotka syytävät aviottomia lapsia maailmaan on ihan oma nimitys. Samoin heidän lapsilleen. Ikävä kyllä.
Tietenkin vanhemmat voivat erota. Tilanne on kuitenkin täysin erilainen kuin avoliitossa elävillä.
Nuo "ilmiselvä provo" -kommentit ovat rasittavia. Onkohan täällä yhtään keskustelua, jossa ei vilautettaisi provovaihtoehtoa? Kaikki me emme kirjoita tv-sarjojen tähdistä...
Naisille, jotka syytävät aviottomia lapsia maailmaan on ihan oma nimitys. Samoin heidän lapsilleen. Ikävä kyllä.
Tietenkin vanhemmat voivat erota. Tilanne on kuitenkin täysin erilainen kuin avoliitossa elävillä.
Nuo "ilmiselvä provo" -kommentit ovat rasittavia. Onkohan täällä yhtään keskustelua, jossa ei vilautettaisi provovaihtoehtoa? Kaikki me emme kirjoita tv-sarjojen tähdistä...
miksi ihmeessä minä, sinkku, olen saanut perääni kerta toisensa jälkeen juuri avioliitossa eläviä miehiä/isiä joiden vaimot kotona tod.näk. kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella ja turvassa kaiken maailman yh-draamoilta siksi että pappi sanoi Amen. Ehkä se on juuri sinun miehesi joka soittelee ja viestittelee minulle saatuaan käyntikorttini käsiinsä, ehdottelee tapaamisia ja väittää että on naimisissa enää vain paperilla.
Noita häntäheikkejä riittää.
ihanko tosissasi kuvittelet että sinun lapsesi ovat jotenkin parempia kuin muut siksi että ovat syntyneet avioliitossa?
Mitäpä sitten jos he aikanaan perustavat perheen menemättä naimisiin (tai hankkivat lapsen jopa yksin, jos sinulla on tyttäriä), tai poikasi saattaa jonkun naisen raskaaksi eikä kanna vastuutaan. Tai menee naimisiin vasta kun pulla on jo uunissa/lapsi syntynyt.
Ovatko lapsenlapsesi silloin äpäriä? ja mitä se SINUSTA kertoo?
Siperia opettaa ja niin tulee sinullekin vielä käymään tässä elämässä.
Avioliitto on toki hieno asia mutta asenteessasi, ihmisyydessäsi ja luonteessasi on hurjasti kehittymisen varaa. Tekopyhä moralismi ei ketään kaunista. Tuomitsevuus vielä vähemmän.
ja mitäs Raamatussa sanotaankaan: jotka itsensä ylentävät, heidät alennetaan.
Sinä nostit itsesi niin korkealle jalustalle ainoalla oikealla elämäntavallasi että pudotuskin on aika kova.
Ihan kuin se avioliitto suojaisi syrjähypyiltä ja eroilta.
Nähty on.
Ja nämä lapsistaan moniavioisten pettureiden takia yksin huolehtimaan jääneet ovatkin sitten elävä esimerkki, että se taianomainen avioliitto ei paljoa suojele perheen hajoamiselta.