Seksiä / suhde parhaan ystävän kanssa
Mielipiteitä kaivataan..
Tapasin hieman yli pari vuotta sitten miehen, jonka kanssa ystävystyttiin ihan parhaiksi ystäviksi asti. Itse olen nainen. Tämä mies kuitenkin ihastui hieman enemmänkin minuun jo heti ystävyyssuhteemme alussa, laitoin itse hänet ystävä laatikkoon eli en ollu niinkään kiinnostunut hänestä seksuaalisesti. Olemme nukkuneet yhdessä lukemattomia kertoja kosketellen toistemme vartaloja, mutta muuta ei koskaan ole tapahtunut. Asia on kuitenkin täysin muuttunut, olen fantasioinut hänestä kuukausia, minkä kerroin hänelle yksi päivä. Tämän jälkeen sängyn puolella tapahtui aivan muuta kuin nukkumista, molemmilla halut ja tunteet. Ei harrastettu seksiä, mutta edettiin "hitaasti" (molemmille kuitenkin uusi juttu kahdestaan). Asia olisi muuten ok, mutta mies tapasi vasta viikkoja sitten naisen johon on jo tykästynyt. Asia on monimutkainen, jota mies minulle sanoi, sillä hänellä on silti minuun vahvat tunteet, sekä toiseen kanssa jotain. En tiedä mihin edetä. En halua olla toinen nainen, enkä halua pilata ystävyyttämme. Kun puhumme on kuin ketään muuta ei olisi maapallolla, ehkä minä lämpenin hitaasti asialle tai jotain (huonoja kokemuksia taustalla). Meillä synkkaa aivan tajuttoman hyvin ja aina on ollut niin. Hän haluais vakavaan suhteeseen, mutta asia on sen verran uusi, etten tiedä mitä tapahtuu vielä. Onko kellään samanlaisia kokemuksia, joita haluais kertoa? Tai mielipiteitä asiasra? Anteeksi pitkä teksti :)
Kommentit (2)
Minä en kyl enää voisi lähteä tommoiseen, on sitä kokeiltu joskus, mut kyl sitä kaipaa vaan sitä yhtä jolla ois ne kaikki kolmen ominaisuudet :P. Hänellä (ystävälläni) olisi kaikki ne, tulemme hyvin toimeen, ei riidellä, emme pysty olla puhumatta toisillemme, nauramme ja tulee aina hyvä olo! Hän on ihanan hellä, hieroo ja pitää hellyydestä. Minullakin on monta vaihtoehtoa, mutta tämä kuulostaa kaikkeista ihanimmalta scenariolta ja tuntuu oikealta. Olemme naurettavan samanlaisia, eikä olla kertaakaan jouduttu riitoihin, kaikki on vain naurua. Olsii ihana jos juttu alkaisi toimia. T. ap
Minulla on myös aivan ihana miesystävä Anssi. Nukumme käsikädessä ja kuiskuttelemme toistemme korviin. Pahaksi onneksi tutustuin pari kuutautta sitten aivan yhtä ihanaa mieheen Pasiin, jonka kanssa tapailemme säännöllisesti. Nukumme yhdessä saman peiton alla ja koskettelen hänen siitintään ja hän minun rintojani. Meillä on niin ihanaa.
Kuitenkin kaipaan järjettömästi Anssin karvaisia käsiä ja suuteloita. Lisäksi ex:äni on ottanut yhteyttä ja tapaamisemme on päätynyt kolmesti sänkyyn. Hän on taivaallisen ihana sängyssä. En tietenkään enää rakasta häntä, mutta seksi on taivaallista.
Kaipaa Pasin siitintä ja hyväilyjä sekä Anssin kanssa viettämiäni yhteisiä hetkiä. Exä saa haluni heräämään ja pimppini orgasmiin. Voi kun saisi Anssin suutelemaan ja kuiskuttelemaan korvaani samalla kun Pasi hieroo nisiäni ja exä nai.