Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työstressi tappanut häneltä seksihalut, olen epätoivoinen.

Vierailija
04.02.2013 |

Mies tekee väitöskirjaa + paria muuta projektia siinä rinnalla. Tekee töitä kotitoimistolla kuin hullu. Yötä myöten. Ja on ihan mielettömän stressaantunut. Seksimme on haihtunut olemattomiin ja tätä on jatkunut kohta puoli vuotta...mies sanoo ettei vain tee mieli. Seksi ei ole kuulemma yhtään mielessä. Runkkaa välillä vain tyhjentääkseen pallit ja sekin on kuulemma kuin mekaaninen suoritus. Olemme noin kerran kuussa. Pettämisen voi unohtaa, ei ole ollut mahdollisuutta siihen. Teen myös itse töitä kotona jne.

Olen yrittänyt vihjailla, tehdä aloitteita ym. ei niin ei. Olen ihan hajalla, tunnen itseni ällöttäväksi. Kamala tunne tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen. Mies vakuuttaa ettei vika ole minussa ja ettei hän kiihotu tällä hetkellä mistään/kenestäkään.

Kun meillä vielä oli seksielämää se oli oikein hyvää ja estotonta jne. En ole lahna enkä usko olevani seksuaalisesti epäviehättävä, normaalipainoinen ja hygieeniasta huolehtiva jne. Lapsia meillä ei ole.

Onko muita joilla olisi ollut sama tilanne, että stressi ja työ on vienyt seksihalut? Ovatko ne palautuneet kuitenkin? Tai ihan mitä vain kokemuksia kuulisin vastaavasta tilanteesta, koska olen niin loppu tämän asian kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän