Loukkaantuisitko jos joku nainen haluaisi mennä miehesi kanssa sekasaunomaan?
Kommentit (15)
Jos joku haluaisi mennä mieheni kanssa saunaan, niin ihan vapaasti.
Voisi olla kieltämättä ihan huvittava seurata tätä tapahtumaa, koska mies on aika ujo ja en voisi kuvitella häntä vieraan naisen kanssa saunassa :)
Voisi olla hauska seurata tilannetta, missä joku nainen tulisi kutsumaan miestäni sekasaunaan :)
Mutta että loukkaantua...miksi?
Ja suuttuisin jos mieheni menisi. Onneksi omassa tuttavapiirissäni ei ole tuollaisia tyrkkyjä lunttuja.
Loukkaantuisitko jos joku nainen haluaisi mennä miehesi kanssa sekasaunomaan?
Ai sillain, että tulis joissain bileissä ihan vaan pelkästään mun miestä pyytämään kahdenkeskisiin saunoitteluihin? Olis aika outoa. Sanoisin varmaan, että mäkin tuun messiin.
ja varsinkin, jos mieheni suostuisi menemään. Onneksi tiedän, ettei edes suostuisi.
moni nainen ottais mun miehen saunan lisäksi paljon muuhunkin, on se niin hottis.
Mutta jos mieheni suostuisi saunaan, saatikka muuhun, en siitä pitäisi. Me ei olla mitään sekasaunojia, onneksi oltu ainakaan tähän asti.
Enkä edes tietäisi mistä minun pitäisi loukaantua saati kenelle.
siitä vaan. Ihan itsenäinen ihminen se on, enkä yritä alistaa häntä ihmisenä.
Itse en viihdy perinteisissä saunoissa ollenkaan ja minulle on ihan sama onko mies siellä miesten vai naisten kanssa.
Loukkaantuisin tosiaankin. Sekä sille naiselle että miehelleni.
Siitä voi loukkaantua että menee saunaan?
Tietenkin loukkaantuisin. Niin loukkaantuisi miehenikin jos joku mies pyytäisi minua kanssaan saunaan.
Jos tuo jollekin pariskunnalle on ok, niin antakaa palaa, mutta antakaa myös meidän pitää omat parisuhdearvomme.
mutta kyllä tuolla tuli orgasmi mulle, yhdyntään kyllä en suostunut.
Itse sinkku, mies varattu, jonka kanssa jäätiin kaksin. Enää en lähtis
Mun mies ei tosin sitten menisi. Häntä nolottaisi.
Hänen puolestaan minä tosin saan mennä sekasaunaan kaikin mokomin.
tulisi ihan pelkästään minun miestäni saunaan vonkaamaan niin tuskin hänellä olisi pelkkä saunominen mielessä.
Kai se eukko osaisi saunoa yksin ilman miestäkin.
Loukkaantuisin tosiaankin. Sekä sille naiselle että miehelleni.