Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan lopetettuani paino on noussut

Vierailija
02.02.2013 |

n 5 kiloa. Kait mä sitten olen syönyt jotain tupakan sijaan.

Yäk mikä sotanorsu-olo. Mutta tupakkaa ei juuri ole tehnyt mieli =) Eli ihan kivuttomasti sujunut

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakoinnin lopettaminen kannattaa edelleen. Saat isommat terveysvaikutukset tupakoimattomuudesta kuin noita muutamasta kilosta. Kun tupakantuskat helpottaa, niin voihan sitä sitten pudottaa ajan kanssa ne muutamat kilot.

Vierailija
2/4 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää mennyt ja mutustan kaikkea mitä eteen tulee... Kaikki maistuu niin hyvältä! Painonnousu ei sinänsä olisi pahitteeksi, pahasti alipainoinen kun olen, mutta en haluaisi muodottomaksi paisua!

Oletko huomannut kuinka paljon paremmalta kaikki nykyään maistuu? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivää mennyt ja mutustan kaikkea mitä eteen tulee... Kaikki maistuu niin hyvältä! Painonnousu ei sinänsä olisi pahitteeksi, pahasti alipainoinen kun olen, mutta en haluaisi muodottomaksi paisua! Oletko huomannut kuinka paljon paremmalta kaikki nykyään maistuu? :D

ja syön makeaa hillittömästi. En niinkään ruokaa. Napostelen kun ennen olisin mennyt tupakalle.

Mutta eiköhän nuo kilot karise tässä kevään tullessa.

Vierailija
4/4 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun esim. kyläillessä joutuu olemaan polttamatta, syön ihan jatkuvasti! Kun normaalisti mainoskatkolla menee röökille, nyt käsi menee sinne sipsikulholle. Lihoisin kyllä paljon jos lopettaisin!

Tosin tsemiä muille, ehkä joskus tulevaisuudessa röökinpolttoa lopetellessa pitää vetää joku megadieetti etukäteen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi