Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen miehen uskallat jättää yksin kotiin?

Vierailija
01.02.2013 |

Nyt on edessä sellainen tilanne, että 35-vuotias mies joutuisi olemaan yön yksin kotona. Uskaltaisinko jättää? Minkä ikäisenä olette jättäneet miehen yksin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies istuu koko illan tietokoneella/tv:tä katsellen. syö makkaraa ja piereskelee niin pahasti, että kotiinpalatessasi joudut tuulettamaan tuntitolkulla.

Vierailija
2/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se muka käyttää jo mikroa että saa itelleen edes jotain lämmintä ruokaa? Entä itsenäisesti ja järjellä rahaa? Eihän se ilman noita taitoja pärjää. Kun tuut takas, se on ehkä tuhlannut kaikki rahansa grillillä ressukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä wittua, minä ja mies ollaa molemmat 21w ja tod ollaa molemmat oltu yksinkin kotona???!!! Siis aikuiset ihmiset ei osaa lämmittää itellee ruokaa wtf oikeest täytyy sanoo et ihme miehii teil jos tää eioo provo?!?!

Lol!!1

Vierailija
4/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karkaa heti autokaupoille...

Vierailija
5/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt arveluttaa, meilläkin 40 on perinteisesti ollut se raja. Yleensä olen pyytänyt anopin tai äitini tänne miehen seuraksi jos olen itse ollut pitempään pois, mutta nyt kumpikaan ei pääse. Täytyy vielä naapurilta kysyä, jos katsoisivat miehen perään.