Missä pääkaupunkiseudulla parhaat Reimatec-alennusmyynnit?
Osaisiko joku aiempien vuosien kokemuksella sanoa, mistä liikkeistä pääkaupunkiseudulla saa parhaiten Reimatecin talvihaalareita alesta? Milloin alet yleensä alkavat? Tyhjenevätkö rekit heti välipäivinä ja pienellä alennuksella? Etsin poikien malleja, kokoja 98 cm ja 110 cm. Kovin ovat tyyriitä normaalihintaisina, katselin juuri Reimatec+-mallia ja hinta oli kevyet 165 euroa. Apua... Loskasäällä vaan ovat ehdottomasti parhaat haalarit.
Kommentit (6)
parhaat alet olen nähnyt prismoissa yleensä tai vastaavissa marketeissa, mutta alennukset haalareissa sitten, kun kevät kamat tulleet, niin myyvät talvivaatteita. itse ainakin todennut et heti joulukuussa ja tammikuussa teceis alet -20-30% maksimissaan. Kun pitää vähän malttia niin saa ehkä -50% haalarin, mutta tuurista sekin kiinni :O)
kävin Sellon Prismassa ja siellä oli Reimatec baby-mallia n.65e, Peuharit oli kans alessa, en kyl muista paljon. Oli myös paljon Lassietecin haalareita alessa.
mutta Reimatecit oli normaalihintaisia. Cittarissa näkyi olevan kyltti että plussakortilla saa -20% toppavaatteista.
Ainakin babymallin reimateccejä oli (hintaa jäi muistaakseni 65e). Kysymiäsi kokoja en katsonut.
Eppu2:
Osaisiko joku aiempien vuosien kokemuksella sanoa, mistä liikkeistä pääkaupunkiseudulla saa parhaiten Reimatecin talvihaalareita alesta? Milloin alet yleensä alkavat? Tyhjenevätkö rekit heti välipäivinä ja pienellä alennuksella? Etsin poikien malleja, kokoja 98 cm ja 110 cm. Kovin ovat tyyriitä normaalihintaisina, katselin juuri Reimatec+-mallia ja hinta oli kevyet 165 euroa. Apua... Loskasäällä vaan ovat ehdottomasti parhaat haalarit.
ainakaan millään suurella alennuksella. Olen ostanut Jesper Juniorista puoleen hintaan, mutta vasta tosi myöhään keväällä.