Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua niin surettaa tuo median hampaissa oleva Nykänen taas:(

Vierailija
31.01.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa leivän julkisuudesta. Ja yleensä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkillä esiintyvän taiteilijan lahjoillaan (?) Nykänen ei kauan keikkaile. Hänen paras keikkamyyjänsä on ip-lehden lööpintekijä, joka kertoo viinasta, naisista, tappeluista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on tehnyt tosi paljon töitä päästäkseen alkoholista mut viina se vaan on Mattia vahvempi.=(

Mä suren aidosti kaikkien niiden puolesta joiden elämää alkoholi tuhoaa suoraan tai välillisesti.

Vierailija
4/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkillä esiintyvän taiteilijan lahjoillaan (?) Nykänen ei kauan keikkaile. Hänen paras keikkamyyjänsä on ip-lehden lööpintekijä, joka kertoo viinasta, naisista, tappeluista jne.

Matti tienasi verotietojen mukaan keikoillaan yli 70 000€ pelkästään viime vuonna ja vaikkei se iso summa ole muihin esiintyviin artisteihin verrattuna niin kyllä tolla elää.

Vierailija
5/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttyä.

No Matti voi olla Susannalle muutamasta lisävuodesta elämäänsä. Alamäki on alkanut...

Vierailija
6/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttyä. No Matti voi olla Susannalle muutamasta lisävuodesta elämäänsä. Alamäki on alkanut...

Vierailija
7/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on tehnyt tosi paljon töitä päästäkseen alkoholista mut viina se vaan on Mattia vahvempi.=(

Mä suren aidosti kaikkien niiden puolesta joiden elämää alkoholi tuhoaa suoraan tai välillisesti.

Ei kannata edes aloittaa alkoholin juomista koskaan niin ei tule ongelmiakaan. Viisaat ei alkoholia juo

Vierailija
8/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, Nykänen itse itseään julkisuuteen tyrkyttää, saa Seiskalta hyviä rahasummia jutuista ja on muutenkin julkkis keikkailevana artistina.

Toinen puoli on se, että miehellä on alkoholiongelma.

Suomessa on lukemattomia taviksia, joilla on sama sairaus ja toisaalta monia julkkiksia, joilla sairautta ei ole. Nykänen nyt sattuu olemaan julkisuuden henkilö, jolla brenkku ei pysy lapasessa. Tämänkö takia median pitäisi häntä sääliä ja olla kirjoittamatta? Ja vieläpä kun itse on aktiivinen julkisuustyrkky?

Vierailija
9/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omien tarkoitusperiensä ajamiseen. Sen hän osasi jo urheilu-uransa aikana. Taitaa tässä olla hyötyjinä molemmat osapuolet.

Toki näin muuten on ikävää, että Matti ei ole saanut elämäänsä hallintaansa.

Vierailija
10/10 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kummankinpuolinen hyötysuhde, turha sitä on sääliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi