Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh huh. lapsella on kaveri kylässä ja kuuntelen heitä...

Vierailija
30.01.2013 |

olen eri huoneessa mutta kuulen silti. kaveri selittää että sai topmodel pelin ja miten cooleja vaatteita siinä voi suunnitella ja millaset meikit jne. kaveri kertoi uudesta monster high huivistaan ja paidastaan. lapseni ehdotti että leikkisivät littlest pet shopeilla. 5min kaveri pyöritti lelua kädessään ja lapseni leikki mielikuvitusleikkiä näillä pet shop eläimillä. kaveri ei "päässyt" mukaan ja kysyi eikö voitais leikkiä jotain OIKEETA LEIKKIÄ.

lapseni kysyi miten olis Kimble. kaveri ei tiennyt mikä se on mutta suostui. pelasivat .4min ja kaveri kysyy eikö teillä ole Marioo.

laitoin Nintendo nes päälle ja nyt kaveri on iloinen. lapseni kanssa kun löytyi yhteinen sävel.

mutta onko normaalia että lapset ei leiki enää lattialla mielikuvitusleikkejä?

minun lapset leikkii joka päivä. mallit, muoti, meikit ym ei ole meillä ajankohtaisia.

nämä ovat ekalla luokalla, 7-vuotiaita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen harhaisiin leikkeihin on ulkopuolisen aina hankala päästä mukaan, siinä mielessä se kaveri ei ole ollenkaan outo.

Vierailija
2/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tämä ei osaa leikkiä. hänellä ei ole isompia sisaruksia. onneksi meillä on mun lapsuuden Nintendo jäljellä :D tuolla ne pelaa vaan. ihmettelin vaan kun omat 3 lasta leikkii leluilla. vielä ainakin, tuo 7v on esikoinen joten vanhemmista ei ole kokemusta. tämä kaveri on uusi mutta lapsen paras kaveri eskariajoilta leikkii kanssa kuten omani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen harhaisiin leikkeihin on ulkopuolisen aina hankala päästä mukaan, siinä mielessä se kaveri ei ole ollenkaan outo.

Vierailija
4/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni on myös saanut olla lapsi ja osaa leikkiä leluilla. Ei olla totutettu mihinkään peleihin ym elektroniikkaan.

Mutta joo, suuri osa kavereista on juuri tuollaisia "varhaisteinejä". :/

Vierailija
5/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla neljä mukulaa ja esikoinen ei ole oikeastaan leikkinyt ollenkaan. Se on vaan säheltänyt ja juossut paikasta toiseen.

Kyllä mä sitä neuvolassa muinoin ihmettelin, kun oli ensimmäinen kyseessä, muttei ne sitä mitenkään outona pitänyt.

Nyt tuo on 12 vuotias urheilee paljon, kokoaa ja maalaa figuureja. Niin lautapeleihin alkoi tuossa 10 vuotiaana, sitä ennen vänkäs vastaan.

Ei ole siis sisarustenkaan kanssa leikkinyt. Kattellut vierestä kyllä.

Ihan tavallinen lapsi on. Vähän mielikuvituksen puutetta toisinaan havaittavissa.

Vierailija
6/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

That's life.

Vierailija
7/11 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on just kaverillaan leikkimässä. On tosiaan nuorimmainen lapsistamme, ja melko hyvin kärryillä isosiskon monster hihg yms jutuista, petsit ei enää kiinnosta. Mutta leikkii tosi paljon, eikä meillä ole mitään pelikonsoleita.

Kai me ei sittenkään olla sitä white trahsia ;D

Vierailija
8/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
9/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5v on lapsesi kaverin kaltainen, isona hänestä tulee muotisuunnittelija :D

Vierailija
10/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 18:40"]

Heh heh. Tulee oma lapsuus mieleen. Ihmettelin hoitopaikassa harhaisia kavereitani kun ihan mehuissaan silmät kiiluen leikkelivät sanomalehtiä saksilla. Leikki oli siis sanomalehtien leikkely. :-()

Vierailija
11/11 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika, mutta samaa on havaittavissa heissäkin. Mun poika ja onneksi osa kavereistakin tykkää kovasti leikkiä ulkona, rakentaa lumilinnaa tai majaa, leikkiä legoilla, pelata vaikkapa Monopolia jne. Mutta sitten on kavereita, jotka meilläkin ollessaan roikkuu kännykässä, ei suostu lähtemään ulos, haluaisivat vaan pelata koneella jne. Omaa poikaanikin kyllästyttää nämä kaverit välillä.