Vieläkö minun pitää laihtua?
Otin nyt oppia siitä kun aina sanotaan että pitää syödä vähemmän niin laihtuu. No tulosta on tullut. Pituutta 165 cm ja painan 45 kiloa. Lähtö paino oli 66kg, silloin painoindeksi oli 24 ja monen mielestä se oli paljon. Kai minä läski olinkin.
Olenko nyt sopiva av:n laihoille vai vieläkö pitää laihtua?
Kommentit (8)
olet sopiva sitten, kun sinusta tuntuu hyvältä.
Älä kysele täältä, sattuu vain.
Terv. BMI 34
laiha läski. Varmaan oot sitten pelkkää pullamössöä eikä lihaksista tietoakaan?
3 tuntia päivässä, siis oikeasti liikun. Juoksen ja pyöräilen ja vatsalihaksia teen joka päivä 200. En syö mitään ranskalaisia ja pitsaa enää. Pääasiassa puuroa jne.
ap
Että alat olla liian laiha. Luultavasti lihaksesi ovat sulaneet laihtuessa. Nyt vaan lihasmassaa lisää ja syöt hieman enemmän.
Turha syytellä av.ta, et kai sentään ota näitä av.n juttuja tosissasi?!!
ihan siitä millainen haluat olla. Olen saman mittainen ja painan 68 kiloa, toivoisin painavani 63 kiloa. Laihemmaksi mentäessä tissit ja peppu pienenee, ja mä tykkään olla naisellisen muotoinen. Se naisihanne vaan on jokaisella eri. Esimerkkinä salkkareista minä haluan olla Isabellan kroppainen, Cindi on liian laiha ja kamalan ohkaset jalat, en tykkää. Vartalon muodolleen ei kai kukaan voi muuta, kuin yrittää lihaksilla muokata vähän. Jos on omenalihavuuteen taipuvainen, silloin laiha on parempi kuin pyöreähkö. Minun mielestä siis...
Vasta kun olin laihtunut syömällä hyvän aikaa. Nyt vain tuntuu että liikuntaa pitäisi vielä lisätä.
No en minä ihan kamalan tosissaan aina täällä näitä juttuja otakkaan, mutta siihen aikaan oli usein juttia painoindekseistä ja läskeistä. Usein keskusteluissa minunkin pituus ja paino luokiteltiin isoksi. Siitä sitten sain kimmokkeen.
ap
3 tuntia päivässä, siis oikeasti liikun. Juoksen ja pyöräilen ja vatsalihaksia teen joka päivä 200. En syö mitään ranskalaisia ja pitsaa enää. Pääasiassa puuroa jne.
ap
sanoa, kun ei ole kuvaa. Voit olla laiha läski.