Claudia Eve ennusti minulle n.2v sitten että palaan lapsen isän kanssa
yhteen, olin heti että ei varmasti näin käy..noh niin kävi. erosimme kuitenkin. Ennusti myös koulutuksia työn saralla..noh,nyt oli Ensiapu koulutus :D Ennusti myös että kilpirauhasessa on häikkää,noh nyt löyty juurikin arvoissa häikkää..ennusti myös että menen naimisiin,hiukan vanhemman miehen kanssa jolla jo 1 kouluikäinen lapsi,saamme 2 lasta, nämä aika peräkanaa..mies on kätevä käsistään ja ajelee moottoripyörällä. Koskahan tää mun unelmien mies aikoo tulla mun elämään ;)?
Kommentit (2)
Koulutuksia työn saralla... juuh... ea-kurssi suoritetaan melko monilla työpaikoilla enkä sitä varsinaiseksi koulutukseksi sanoisi. Sehän on muutaman tunnin kurssi eikä ilmeisesti liity varsinaisesti alaasi millään tavalla.
Kuinka hanakasti ennustuksen jälkeen rupesit itse lämmittelemään suhdetta exään?
Kuinka paljon kyseli ja vstailit ennen ennustusta? Kyllähän ne aika hölynpölyjuttuja on, mutta jos niihin uskoo ja haluaa uskoa niin niitä ennustuksiahan rupeaa itse toteuttamaan joko tiedostamattaan tai tiedostaen.
Aika tavallinen tarinahan tuo on, että ensin erotaan ja sitten kuitenkin palataan yhteen ja taas erotaan..Ja aika monella työpaikalla on koulutusta, sen tietää ilman kuudetta aistiakin. Tuota kilpirauhasjuttua olen kuullut hänen ennustaneen muillekin, myös sellaisille jotka ovat käyneet lääkärissä ja arvot on todettu täysin normaaleiksi. Jotta kerrankos sellainenkin arvaus kohdilleen osuu :) No, katsotaan nyt kuinka Sinulle käy tuon vanhemman miehen kanssa ;)