Kukaan ei kommentoi Fb:ssä tekemisiäni : (
En ole mikään himokäyttäjä, arkipäivisin vilkaisen ja yleensä aina kommentoin muutamaa ystävää. Niin pitkälle kuin taaksepäin näen (varmaan viime kesään) on mulle tullut YKSI TYKKÄYS... Kuitenkin ollut putkirikkoa, uuden työpaikan saantia, edellisestä irtisanoutumista, opiskelun loppuun saattamista, mies aloitti firman, jouduimme kaikki eristyksiin sairaalaan tulirokon vuoksi jne...Luulisi, että joku seitsemästä kymmenestä kaverista jotain sanoisi, mutta ei.
Kommentit (6)
Mulla oli jossain vaiheessa mennyt vahingossa päälle asetus, joka määritteli, että vain muutama kaveri (ne, jotka olivat ilmoittaneensa käyneen saman lukion) näki mun tilapäivitykset. Ihmettelin pitkään, miten kukaan mun 200 kaverista ei reagoi mihinkään... aina tuli vain yksi tykkäys, yleensä ei mitään.
Sitten huomasin, että olin vahingossa rajannut päivitykseni näkymään vain muutamalle tyypille :-)
Ja minulla oli hetken asetus, että kukaan muu kuin minä ei nähnyt päivityksiäni. Ihmekös kukaan ei kommentoinut :)
Eli kannattaa tosiaan tarkistaa ne asetukset!
Mulla oli jossain vaiheessa mennyt vahingossa päälle asetus, joka määritteli, että vain muutama kaveri (ne, jotka olivat ilmoittaneensa käyneen saman lukion) näki mun tilapäivitykset. Ihmettelin pitkään, miten kukaan mun 200 kaverista ei reagoi mihinkään... aina tuli vain yksi tykkäys, yleensä ei mitään.
Sitten huomasin, että olin vahingossa rajannut päivitykseni näkymään vain muutamalle tyypille :-)
vain mun 15v. kummipoika näki mun tekstit. Ihme, kun ei pojua kiinnostanut- oli sentään kerran tykännyt : )
Ehkä sellainen kymmenen ihmisen porukka, jotka ovat enemmän lukemassa tai kommentoimassa. Kavereita on noin sata. Itse koitan olla huomaavainen ja kommentoin oikein mielelläni muiden kuulumisia.
Tarkista asetuksesi, ettet vahingossa ole estänyt sivustojesi kommentoimista. Miehelle kävi näin.
jankkaa samaa kuin muut ehtivät jo kirjoittaa. Näin käy, kun se oma asia on aina tärkeämpi kuin muiden :D :D
So last season!!!