Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on klassinen tyyli nykyään?

Vierailija
29.01.2013 |

Itse olen miettinyt tätä. Sehän on sellainen tyyli joka pysyy muotisykleistä huolimatta muodissa. Onko tämä nykyään jo klassista tyyliä?

-tiukat farkut

-bleiserit

-paitapuserot

-ylisuuret kaulakorut

-balleriinat

-saappaat

-vaakaraidat vaatteissa

-v-aukkoiset neuleet

-trenssi

-merkkilaukut

nämä tuli nyt mieleen...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sä ostat tänään farkut ja bleiserin niin ei ne enää kahden vuoden päästä ole pysyneet muodissa, vaikka jonkunlaiset farkut ja bleiseri varmaan silloinkin muotia olisi.

Oikeasti klassisuuden tekevät tietyt niin hillityt leikkaukset ja muodot ja värit, että ne on ns. varmanpäälle - vaikka leikkauksia muutetaan muodin mukaan noi on aina tietyn verran sinne päin, vaikkeivät koskaan ihan sitä muotia.

Vierailija
2/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekee sen klassisen tyylin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei liikaa terävää, ei liikaa pyöreää, ei liikaa leveyttä ei liikaa kapeutta ei liikaa mitään. Kun taas muoti on joko terävää tai pyöreää, löysää tai tiukkaa, leveää tai kapeaa. Klassisuus on keskitie.

Vierailija
4/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen, tummansininen, kameli, beige, viininpunainen, konjakinruskea. Pastelliväreistä vaaleansininen ja hento vaaleanpunainen. Mielellään yksivärisiä vaatteita, vaihtelua tuovat kankaan rakenne ja esim palmikot neuleissa.

Miks hemmetissä mä sitten aina ostan vääränlaisia vaatteita, haluaisin itse pukeutua klassisesti?!?!? :)

Vierailija
5/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 vuotta sitten.

Ne muutamat klassiset vaatteet, joita listassa on, valmistetaan nykyään liian tiukkoina ja lyhyinä malleina. Sitten kun vielä LV roikkuu käsikynkässä niin ei todellakaan puhuta klassisesta tyylistä.

Itse olen miettinyt tätä. Sehän on sellainen tyyli joka pysyy muotisykleistä huolimatta muodissa. Onko tämä nykyään jo klassista tyyliä?

-tiukat farkut

-bleiserit

-paitapuserot

-ylisuuret kaulakorut

-balleriinat

-saappaat

-vaakaraidat vaatteissa

-v-aukkoiset neuleet

-trenssi

-merkkilaukut

nämä tuli nyt mieleen...

Vierailija
6/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään suomalaisista muotibloggaajista ei pukeudu klassisesti. Sporttisesti ja arkisesti. Katso vaikka blogi classy girls wear pearls, niin löydät klassista tyyliä. LV ei ole klassista tyylikkyyttä ja Chanel menee romantiikan puolelle. Ralph Lauren, Andiata, Max Mara, JCrew tekevät klassisen tyylin näin yhtäkkiä mietittynä. Burberry ja Mulberry.

Vierailija
7/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä täällä kukaan osaa sanoa?

Vierailija
8/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL Elämän Dahlia pukeutuu melko klassisesti: http://xlelamaa.blogspot.fi

Vierailija
9/26 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL Elämän Dahlia pukeutuu melko klassisesti: http://xlelamaa.blogspot.fi

Vierailija
10/26 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/26 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään suomalaisista muotibloggaajista ei pukeudu klassisesti. Sporttisesti ja arkisesti. Katso vaikka blogi classy girls wear pearls, niin löydät klassista tyyliä. LV ei ole klassista tyylikkyyttä ja Chanel menee romantiikan puolelle. Ralph Lauren, Andiata, Max Mara, JCrew tekevät klassisen tyylin näin yhtäkkiä mietittynä. Burberry ja Mulberry.

Vierailija
15/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin nuorillekin. Nuoret ei vaan yleensä käytä klassisia vaatteita koska ne maksaa. Yhden kunnollisen, klassisen villapaidan hinnalla moni nuori käy mielummin jossain halpisketjuliikkeessä ja ostaa koko asukokonaisuuden eli vähintään housut, paidan ja sen neuleen.

Kyllä mä luulen, että hinta on aika suuri este. Halpismerkeillä on harvemmin tarjolla mitään klassista. Tarkoitus on myydä lyhytaikaisia, hetken muodikkaita, halpoja ja huonolaatuisia vaatteita.

Vierailija
16/26 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei vielä tiedä mikä on ajatonta ja mikä muotia. Klassisina myytävät vaatteet on muokattu tähän päivään. Vintage-muoti on tätä päivää vaikka vaatteet olisivatkin 50-luvulta - ei niitä kukaan huolinut kymmenen vuotta sitten koska näyttivät vanhanaikaisilta.

Sopii hyvin nuorillekin. Nuoret ei vaan yleensä käytä klassisia vaatteita koska ne maksaa. Yhden kunnollisen, klassisen villapaidan hinnalla moni nuori käy mielummin jossain halpisketjuliikkeessä ja ostaa koko asukokonaisuuden eli vähintään housut, paidan ja sen neuleen.

Kyllä mä luulen, että hinta on aika suuri este. Halpismerkeillä on harvemmin tarjolla mitään klassista. Tarkoitus on myydä lyhytaikaisia, hetken muodikkaita, halpoja ja huonolaatuisia vaatteita.

Vierailija
17/26 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sä ostat tänään farkut ja bleiserin niin ei ne enää kahden vuoden päästä ole pysyneet muodissa, vaikka jonkunlaiset farkut ja bleiseri varmaan silloinkin muotia olisi.

Oikeasti klassisuuden tekevät tietyt niin hillityt leikkaukset ja muodot ja värit, että ne on ns. varmanpäälle - vaikka leikkauksia muutetaan muodin mukaan noi on aina tietyn verran sinne päin, vaikkeivät koskaan ihan sitä muotia.

Vierailija
18/26 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/26 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2013 klo 09:10"]Katso vaikka blogi classy girls wear pearls, niin löydät klassista tyyliä.[/quote]

Oliks tää Gantin uusi mainoskampanja..?

Vierailija
20/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi