onko joistakin miehistä tämmönen nainen oikeasti kaunis?
Kommentit (16)
toisessa kuvassa luonnollisemman näköinen ja nätti:
http://web.stagram.com/p/378078034037636900_44593134
Kunhan ei pilaa hyvää ulkonäköään laittamalla enempää tavaraa huuliin.
Ekassa kuvassa törkeät meikit, mutta kyllähän tota nussin. Mutta minä en vain ymmärrä miksi naiset pumppaavat huulensa täyteen hyaluronihappoa ja naamansa täyteen botoxia?
Isot huulet ovat seksuaalisuuden ja sensuaalisuuden symboli, niin miehet ainakin kuvittelevat.
Mistahan sekin harhaluulo on alkujaan, joku muistaakseni kirjoitti jonkun alyttoman kirjan olisko ollut ”Alaston apina” missa vertasi kasvonpiirteita sukupuolielimiin. Siksi sita botoxia otetaan varmaan vielakin...
Mutta kannattaa keskittyä muihin kuin ulkonäköasioihin, luonnollinen lookki, ja asenne fiksuissa ajatuksissa, niin maailma on sinun!
Isot huulet ovat seksuaalisuuden ja sensuaalisuuden symboli, niin miehet ainakin kuvittelevat.
Mistahan sekin harhaluulo on alkujaan, joku muistaakseni kirjoitti jonkun alyttoman kirjan olisko ollut ”Alaston apina” missa vertasi kasvonpiirteita sukupuolielimiin. Siksi sita botoxia otetaan varmaan vielakin...
on hermomyrkky jolla silotetaan rypyt. Ei huulitäytettä.
Että miehet sanoo ettei toi todellakaan oo kaunis? Niinkö? Olisko se sitten uskottava kommentti?
Juttu on nyt näin, että mä tiedän, ap tietää ja kaikki miehetkin tietää, että kuvan nainen on todella kaunis. Miksi yrittää uskotella itselleen jotain muuta?
Mua ainakin ärsyttäis suunnattomasti, jos mun mies sanois, ettei toi kaunis ole. Mä rupeisin miettimään että miksi se kieltää sen, eikö uskalla vaan sanoa sitä mulle. Salaako se jotain? Mielisteleekö se ja minkä takia? Olis todella omituista käytöstä mieheltä.
JOIDENKIN miesten mielestä, vaan ihan JOKAISEN miehen mielestä.
Nykäisin miestäni hihasta ja pyysin häntä katsomaan kuvia.. Hän oli sitä mieltä että eipä kummoinen.., ja kuvissa liikaa meikkiä, liian isot tissit ja huulet suuret ja rumat.
JOIDENKIN miesten mielestä, vaan ihan JOKAISEN miehen mielestä.
Höpöhöpö. EN paijais.
Minustakin hän on kaunis, tosin silikonit ovat tarpeettomat.
Ja olen nainen, hetero.
Nykäisin miestäni hihasta ja pyysin häntä katsomaan kuvia.. Hän oli sitä mieltä että eipä kummoinen.., ja kuvissa liikaa meikkiä, liian isot tissit ja huulet suuret ja rumat.
Teennäisyys rumentaa. Nenää on sorvattu, huulia suurennettu, rintoja myös, tukkaa pidennetty ja paksunnettu, ripsiä myös, kynnet tehty ja suihkurusketusta otettu.
http://web.stagram.com/p/373067282826460612_44593134
Kenen mielestä muka EI ole kaunis? Ainakin jos vertaa keskivertoon suomalaisnaiseen??
nyt oli niin erikoista? Ehkä vähän oudon pulleat huulet joita fuksianpunainen väri vielä korostaa.
Mutta muuten ihan kaunis. Eiköhän jonkun miehenkin mielestä?
Vai onko ap itse tämä neitokainen? Kyllä sä hyvältä näytät!