Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät tarkkaile painoaan?

Vierailija
27.01.2013 |

Mulla ei ole edes vaakaa. 28/32 farkut menneet jo vuosia. Rintsikat A75. Syön kaikkea ja paljon, En liiku.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosta aihan minulta :D Enkä tajua näitä kaiken maailman painogallupeja, joilla ihmisiä arvotetaan...niin kauan kuin sama vatekoko mahtuu, en ole huolissani.

Vierailija
2/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes omista vaakaa. Olen painanut ssman verran (52 kg) koko aikuisikäni. Samat farkut menee kuin parikymppisenä. Ihan normaalia kotiruokaa syön ja liikun suht paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pari "kontrollivaatetta", jos ne alkavat puristaa tiedän että on aika tarkistaa ruokavaliota ja liikkumisia.

En varsinaisesti harrasta liikuntaa, kävelen/pyöräilen päivättäin työmatkoja 3-6 km (riippuu säästä yms,) ja jumppaan kotona 15 min päivittäin (huono selkä, fysioterapautin neuvomat liikkeet). Sen mukaan miten huvittaa käyn uimassa, pelaamassa sulkapalloa, lenkillä tms, yleensä pari kertaa kuussa. Pyrin syömään lautasmallin mukaan, kasvispainotteisesti.

Vierailija
4/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkkaile painoani ja omista vaakaa

Syön kaikkea ja ainakin kaikkiin tuntemiini ihmisiin verrattuna syön myös aika paljon. Otan ruokaa aina lisää, jos vain mahdollista. Herkkuja syön lähes joka päivä.

Mun farkkukoko on kyllä 29/34. Olen oikeesti onnellinen ettei mässäily kerrytä kiloja. Mun itsekuri ei riittäis painonvartiointiin.

Vierailija
5/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokoa 44 ja ihan tyytyväinen. Harrastan liikuntaa silloin kun huvittaa ja suuhuni laitan mitä haluan milloin haluan. Olen onnellinen :)

Vierailija
6/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin on ollut oikea herkkupäivä; täytekakkua, mokkapaloja, juustoja tavallisen ruuan ohessa. Painoindeksi 22.

Vierailija
7/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan aina saman verran, söin tai en. Välillä menee viikko, etten kunnolla ehdi syödä, sitten taas toisinaan mussutan oikein kunnolla karkkia ja mitä vain.

Ruokaa syön miesten annoksen, vaikka painan sen 55kg.

En omista vaakaa, enkä tarkkaile painoani. En tarkkaile muidenkaan painoa, enkä huomaa onko joku lihonut tai laihtunut. Yksi ystäväni loukkaantui kerran, kun oli lihonut 12kg, enkä huomannut, ja kun hän kertoi siitä, ja väitin, etten huomannut, hän piti minua tekopyhänä teeskentelijänä.

Hämmästyn usein, miten ihmiset jaksavatkin puhua omasta painostaan ja muiden ihmisten ulkonäöstä. En kiinnitä noihin asioihin mitään huomiota.

Vierailija
8/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile, mutta toki tiedän, että noin viiden viimeisen vuoden aikana on kiloja tullut lisää.

Nyt olen kaiketi normaalipainoinen, ennen olin laiha (ei tosin mitään syömishäiriöitä taustalla). Nuorempana olisin halunnut painaa enemmän, nyt taas pelkään, että lihon lisää... Ikää 40+.

Vierailija
9/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes vaakaa. 28/32 farkut menneet jo vuosia. Rintsikat A75. Syön kaikkea ja paljon, En liiku.

27 farkut menneet kymmenen vuotta päälle, rintaliivit ostan koossa 70B ja syön mitä huvittaa. Vaakaa en omista.

Vierailija
10/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankokoiset vaatteet menneet päälle viimeiset parikymmentä vuotta eli ei paino tunnu paljon vaihtelevan tarkkailemattakaan. Viimeksi kun punnitsin painoin 53 kg.

Vierailija
11/13 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lihoin 8 kg 5:ssä vuodessa salakavalasti ikävuosina 35-40...

Vierailija
12/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä siitä, en halua olla niin iso. Tarkkailemalla pysyy 26 tai 27/32. Kivempi näin.

Vierailija
13/13 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä haluan, liikun reippasti kävellen koiralenkin päivittäin ja lasten kanssa ulkoilen. Herkkuja liikaa syömällä tulee inhottava olo, jotenkin tunkkainen ja väsynyt joten niitä tulee syötyä kohtuudella.Myös liikunnan puutteella sama vaikutus, plus pahantuulisuus ja levottomuus.Painonhallinta ei siis ole terveellisten elämäntapojen motivaattori, vaan oma hyvä olo.

Raskausaikoina kiloja tullut 8-9, ja raskauden jälkeen paino ollut samantien ennallaan. Nuorena olin ylipainoinen koska herkut maistui enemmän ja liikuin vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän