Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te kaytte/pitaisi kayda papa-kokeessa. Itsellani viimeisin koe otettu kohta kaksi vuotta sitten. Nyt ei ole vuoteen ollut muutenkaan asiaa gynelle, joten ei ole tullut

Vierailija
07.12.2005 |

käytyä...Pitäisikö varata papa-aika? Voiko sellaisen varata ihan terveyskeskuksesta? (Viimeksi otettiin kierukan laiton yhteydessä ehkäisyneuvolassa ja sitä ennen jälkitarkastuksen yhteydessä synnytyksen jälkeen). Käyttekö muuten gynellä ilman mitään " varsinaista asiaa" ? Siis kuinka usein pitäisi jossain rutiinitarkastuksessa käydä? Käyttekö yksityisellä vai terveyskeskuksessa?

Olen vähän pihalla näistä asioista, kun aina on säännöllsin väliajoin ollut jotain asiaa gynelle, niin on tullut vuosittain hoidettua tarkastukset ja papat sillä tavalla...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittain, vaikkei mitään asiaakaan ole.

Vierailija
2/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä en käy rutiinitarkastuksissa. Jos on jotain gynepuolen asiaa, käyn omalla lääkärillä tk:ssa. Asiat hoituvat näinkin ihan hyvin. Hän lähettää tarvittaessa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään vikaa papassa ja nuorikin olen vielä, mutta tuleehan siellä gynellä käytyä vähintään kerran parissa vuodessa muutenkin.

Vierailija
4/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sen nyt jokainen tajuaa, että syöpä räjähtää käsiin 5 vuodessa! itse olen käynyt 2 vuoden välein siitä lähtien kun täytin 18v, puhtaita ovat olleet tulokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä