Haluatko jenkkakahvoista eroon?
Kahvakuula, siis aivan loistava vehje!
Aloitin viime syksynä. Itselläni ei varsinaisesti ole ylipainoa, mutta vyötäröle oli kertyntt jenkkakahvat, jotka ei miläään ruokavaliolla ole kadonneet.
Käyn kerran viikossa ohjatulla tunnilla ja kotona treenailen kuulan mukana tulleen dvd:n tahdissa puolisen tuntia muutaman kerran viikossa. Laitan dvd:n läppärille pyörimään ja katson samalla tv:tä, menee aika tosi nopsaan.
Paino ei ole tippunut viime syksystä yhtään, mutta senttejä on lähtenyt, PALJON.
Nyt vastaväitteitä kehiin, miksi sinäkin et onnistuisi?
Kommentit (3)
Mä en usko, että kahvakuula jotenkin erityisesti täsmähoitaisi jenkkakahvoja. Rasva kun ei pala paikallisesti. Eli rasvaa polttava liikunta auttaa pääsemään eroon jenkkakahvoista, juuri kahvakuula sitä tuskin mitenkään erityisesti tekee.
Mä en usko, että kahvakuula jotenkin erityisesti täsmähoitaisi jenkkakahvoja. Rasva kun ei pala paikallisesti. Eli rasvaa polttava liikunta auttaa pääsemään eroon jenkkakahvoista, juuri kahvakuula sitä tuskin mitenkään erityisesti tekee.
ja vaikuttaa juurikin eniten keskivartaloon. Vai luulitko että se on jotain hauis treeniä =)
Tässä vähän todistusaineistoa epäilijöille: http://kuntoguru.blogspot.fi/2011/03/huippukunnon-takeena-kahvakuula.ht…
Sanoinko mä ettei kahvakuula treeni tekisi niin? En sanonut. Mä sanoin, että ei kahvakuula sen ERITYISEMMIN jenkkakahvoja poista kuin muukaan rasvaa polttava treeni... Ärsyttävää kun ihmiset ei osaa lukea.