Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen voi löytää toisen naisen ystäväksi netistä? Ei seurustelumielessä

Vierailija
22.01.2013 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen löytänyt netin kautta toisia äitejä ystäviksi, kun odotin ensimmäistä lastani, eikä minulla ollut yhtään "lapsellista" ystävää. Kirjoittelin raskausajan ryhmässä, ja pyysin sitten niiden yhteystietoja, jotka asuivat samalla alueella. Joidenkin kanssa ollaan ystävystytty ja ollaan muutamia vuosia oltu ihan hyviäkin kavereita.

Lisäksi olen tavannut pari hyvää tyyppiä, kun hain koiralle leikkiseuraa koirat.comista. Lemmikit ovat yllättävän hyvä yhdistävä tekijä. Vietiin koiria paljon jäälle ja metsäpoluille leikkimään ja juoksemaan, otettiin eväät matkaan jne. Siinä yhdessä puuhastellessa ja kaakaota juodessa on helppo tutustua toiseen, ilman hirveitä paineita siitä että pitääkö tässä nyt olla parhaita kavereita.

Onko sulla siis elämässä jotain sellaista osa-aluetta, jonka kautta voisit löytää samanhenkisiä ihmisiä?

Vierailija
2/2 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikea avioliitto ja mies eristi ystävistä eikä mulla ollut voimia pitää yllä kaverisuhteita kun kaikki voimat meni vain miehen kanssa taisteluun. Välillä on tosi yksinäistä kun lapsi isällään vloppuna. Olisi kiva käydä lenkillä tai ulkona syömässä, leffassa mut ei ole kaveria. On mulla muutama tietty mut heillä mies ja lapset niin ei kovin usein ole aikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme