Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

talous romahti

Vierailija
22.01.2013 |

ja se näkyy kaikkialla. Tuntuuko teidän taloudessa painetta siitä? Meillä tuntuu vaikka olemme velattomia ja hyväpalkkaisia. Hinnat ovat nousseet salakavalasti ja yleinen ilmapiiri on kiristynyt alueella kuin alueella. Mihinkään eikä keneenkään voi enää luottaa:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleveron pakollinen maksaminen kyrsii, ei saada mitän vastinetta verolle.

muuten porskutetaan vanhaan malliin, rahat riittää ja töitä myös.

Vierailija
2/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen saanut työpaikkani pitää... Ihan sama elintaso jatkuu kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan priorisoida ja luotan edelleen kaikkiin jotka eivät ole pettäneet luottamustani kunnolla.

Vierailija
4/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleveron pakollinen maksaminen kyrsii, ei saada mitän vastinetta verolle. muuten porskutetaan vanhaan malliin, rahat riittää ja töitä myös.

Jessus miten pihiä porukkaa. Minä ainakin saan vastinetta hurjasti tuolle rahalle.

Vierailija
5/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se näkyy kaikkialla. Tuntuuko teidän taloudessa painetta siitä? Meillä tuntuu vaikka olemme velattomia ja hyväpalkkaisia. Hinnat ovat nousseet salakavalasti ja yleinen ilmapiiri on kiristynyt alueella kuin alueella. Mihinkään eikä keneenkään voi enää luottaa:(

kuntoon ja parin kuukauden vieroitus nettipersupaskasta. Jos ei auta niin psykoosinestolääkitys voisi olla kova sana.

Vierailija
6/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kreikkalaiset naapurit, kenelle nää rahat menee

Vierailija
7/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoitusten arvo romahti? Vuokralaiset jättävät maksut rästiin? vai mitä kummaa?

Vierailija
8/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole "romahtanut".

Vierailija
9/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan puolesta olen vähän enemmän huolissani - inhoan työtäni todella paljon, mutta pitkäaikaistyöttömyys on vielä pahempi vaihtoehto. Unelma olisi tietysti jäädä työttömäksi jonkinlaisella kultaisella kädenpuristuksella (turha toivo) ja sitten saada muutaman kuukauden jälkeen uutta työtä, mutta ihan sellaista ei voi vain tilata.

Vierailija
10/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee muualta. Kaikki on kalliimpaa ja kallistuu vaan. Veikkaan että kohta työntekijöiden palkkoja ajetaan alas sillä verukkeella että firma pysyy pystyssä ja työpaikat säilyvät. Veikkaan myös että hallitus joutuu kesken vuoden ottamaan tukiasiat esille ja niitä leikataan reilusti. Turha sanoa ettei niin voi tehdä, kyllä voi. Suomi sukeltaa ennen kesää...

Vierailija
11/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei liikaa tienatakaan. Pieniä ovat hinnannousut sentään olleet 80-lukuun verrattuna.

Vierailija
12/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja euro kaatuu ja hallitus kaatuu ensi viikolla tai viimeistään ennen kesää. Tätä virttä on tässä kuunneltu ihan riittämiin. Mutta ihan varppina ensi kuussa jokin kaatuu.

Vierailija
13/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta painetta tuntuu joka puolelta. Olen aloittaja.

Mun työpaikalla ollaan kusessa kun ihmiset eivät maksa laskujaan ja osaa ei ole toivoakaan saada edes ulosoton kautta. Se tarkoittaa sitä että firma joutuu supistamaan kaikesta, samoin työntekijät.

Lapset ei saa tarpeeksi ruokaa koulusta, annoksia ja niiden kokoja on rajoitettu. Tarkoittaa sitä että meillä on lapsille myös viikolla kaksi lämmintä ruokaa myös viikolla.Ennen ilmaiset jutut maksavat kun koulujen määrärahoista on supistettu. Ihan vahingossa lasten juttuja kuullessa selkisi että ovat olleet koulussa tunteja yksin kun ei ole ollut opettajaa tunnilla. Soitin ja ei ole kuulemma varaa. Mitä ihmettä? Nämä vapaatunnit on naamioitu mitä ihmeellisimmillä aiheilla.

Ja ruoka vaan kallistuu edelleen.

Vierailija
14/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käsittämätöntä että töitä ei löydy vaikka haen aika laajalla skaalalla :( Jokaiseen paikkaan on yli sata hakijaa.

Onneksi saan ansiosidonnaista, jolla pärjää kunhan kulutusta karsii. En ole ostanut yhden ainutta vaatekappaletta itselleni sitten viime kevään, ennen tuli shoppailtua liikaakin.

Välillä tulee toivottomuuden tunteita. Tässäkö tämä työelämä sitten oli? Olen vasta 40 ja korkeakouluopinnot on kahdelta alalta, samoin hyvää työkokemusta.

Vierailija
15/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeutua vaikka se on tietysti tyhmää. Sitten voi tulkita sen kaiken romahtamiseksi tai...

Vierailija
16/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamme kaikki iloisesti olla tukemassa heitä. halusimme tai siis emme halua.

Vierailija
17/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleveron pakollinen maksaminen kyrsii, ei saada mitän vastinetta verolle. muuten porskutetaan vanhaan malliin, rahat riittää ja töitä myös.

Jessus miten pihiä porukkaa. Minä ainakin saan vastinetta hurjasti tuolle rahalle.

eikä tule. Jätettiin pois muutama vuosi sitten kun huomattiin ettei sitä kuitenkaan tule koskaan katsottua kun tulee aina niin huonoa ohjelmaa.

Vierailija
18/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen vallankaappaus? Persut on tässä ehdottaneet että Suomi saadaan nousuun tekemällä korkeakoulutuksesta maksullista. Way to go! Ei muuta kuin barrikaadeille tämän idean puolesta.

Vierailija
19/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen päivän kun näkis että persun suusta tulis jotain järkevää XD

Perussuomalainen vallankaappaus? Persut on tässä ehdottaneet että Suomi saadaan nousuun tekemällä korkeakoulutuksesta maksullista. Way to go! Ei muuta kuin barrikaadeille tämän idean puolesta.

Vierailija
20/26 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinkkutaloudessa ihan positiivinen asia. TV-mmaksu oli yli 200 e vuodessa, nyt 140 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme