Voiko muka oikeasti toimia 27-vuotiaan tytön 44-vuotiaan miehen liitto?
Kommentit (13)
että 27-vuotias "tyttö"..... huoh.
Tiedät vissiin muitten asiat paremmin kuin omasi, heh? :D
Älä jaksa ap.
jos 27-vuotias on vielä tyttö?
terveisin 25-vuotias 2 lapsen äiti
Minä olen 32 ja mieheni 47, meillä toimii ainakin oikein hyvin...
Kyllä kahden aikuisen ihmisen liitto voi toimia suurellakin ikäerolla.
Parikymppiset ovat ihan lapsia ajatuksiltaan ja mielipiteiltään vaikka kovasti kuvittelevatkin muuta.
Tai jos mies viihtyy tuollaisessa suhteessa, taitaa olla aika lapsellinen ja kypsymätöb tapaus. Tai hyväksikäyttäjä, nuoria on helppo ohjailla.
kommentoimaan kaltaistesi joukkoon.
27-vuotias on aikuinen nainen, vaikka kuinka sen muuksi yrittäisit muuttaa. Itselläni on parikymppinen poika ja hän on aikuinen. Kyllä kysyttäessä aina sanon, että poikani on aikuinen. Sen eron huomaa kyllä kun on pojan lapsena nähnyt.
Olen itse nyt neljänkymmenen ja toivon ettei minusta ikinä tule tuollaista henkistä mummoa.
Parikymppiset ovat ihan lapsia ajatuksiltaan ja mielipiteiltään vaikka kovasti kuvittelevatkin muuta.
Tai jos mies viihtyy tuollaisessa suhteessa, taitaa olla aika lapsellinen ja kypsymätöb tapaus. Tai hyväksikäyttäjä, nuoria on helppo ohjailla.
Mutta kyllä siinä äijällä on hymy naamalla koko ajan.
T: mies.
terveisin 25-vuotias 2 lapsen äiti
Mutta kyllä siinä äijällä on hymy naamalla koko ajan.
Kunhan se nelikymppinen jaksaa pitää naisensa tyytyväisenä ;)
Tiedän omasta kokemuksestani. Viiden vuoden jälkeen nainen huomaa, että maailma on täynnä nuorekkaasti ajattelevia kolmekymppisiä miehiä.
En suosittele suurta ikäeroa liitossa kenellekään.
meni äskettäin kihloihin 44-vuotiaan miehen kanssa. Hyvin tuntuu synkkaavan, tämä nainen on aina pitänyt vähän vanhemmista miehistä.
En ymmärrä, miksi tässä olisi ikä mikään kynnyskysymys. Molemmat työelämässä, lapsettomia, haluavat perheen, vakaa talous kummallakin.
että 27-vuotias "tyttö"..... huoh.
Tiedät vissiin muitten asiat paremmin kuin omasi, heh? :D