Nauravatko myös turkulaiset Samppa Linnan huumorille?
Kommentit (8)
No ehkä nauraisivat, jos siinä olisi joku hkiläinen hassu hahmo...
mutta itseäni ne eivät naurata. Eikä johdu turkulaisuudesta.
Työkavereista Samppa Linna on tämän vuoden hauskin hahmo. Marja Tyrnistä pidin pieninä annoksina, mutta koko Putousta en ole kertaakaan voinut katsoa kokonaan.
No ehkä nauraisivat, jos siinä olisi joku hkiläinen hassu hahmo...
Turussa on itseironia ihan tuttu ilmiö. Mutta ei kai sellainen naurata mihin ei voi samaistua. Yleisessä käytössä olevat turkulaisvitsit on tarkoitettu niille jotka eivät ole koskaan käyneet eivätkä haluakaan käydä.
Parasta Turku-parodiaa tekevät turkulaiset itse. Sitä jopa minä ymmärrän, kun se perustuu muuhunkin oivallukseen kuin "Matti ja Teppo ja niiden veli Seppo on Turusta! Tajusitteks?".
Niin joo ja ei naurata Samppa Linna. Mutta ei hetkauta kyllä mitenkään muutenkaan.
haluavansa tavata Lolan ja sitten ne Karimin kanssa ravasi että Wal-lin-kos-ki.
Ihan Fingerporia!
Samppa Linna! Vielä enemmän pidän kuitenkin Karimista :) t: syntyperäinen turkulainen
Musta Samppa tuo hyvää mainosta Turulle ja eilen vielä lisäksi Robinille. Upeetahan se on jos parodiodoidaan turkulaisia (julkkiksia). Kunnianosoituksena se pitää ottaa, eikä itseensä :)
Turkulaiset ovat siinä poikkeavia suomalaisten joukossa että he eivät pahastu jos heille nauretaan vaan nauravat itse mukana.
Niin vähän kiinnostaa joku "Samppa Linna".