Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä enää tervettä?

Vierailija
19.01.2013 |

Hei.Vierailen joka viikko miesystäväni luona pääkaupunkiseudulla.Tapasimme vuosi sitten.Tilanteemme on kulminoitunut sietämättömään pisteeseen.Menetän tällä menolla työpaikkani.Jo ensitaapaamisissamme ajauduimme piiskaus-leikkeihin.Ja lopuksi mr x sulloi minut metalliseen häkkiin,johon mahdun juuri ja juuri kontalleni.Hän piti minua siinä vangittuna tasan 24tuntia.Pois pääsin häkistä,ainoastaan sillä ehdolla,että annoin hänen työntyä anukseeni häkin verkon välistä..tapa on muuttunut jo traditioksi.Joka viikonloppu sama kuvio..paitsi viimeaikoina 'vankeus' on ollut 48h yhteen putkeen.Joten olen usein ollut poissa työpaikaltani maanantaipäivän..Firmamme toimitusjohtaja on antanut jo suullisen ja kirjallisen varoituksen asiasta.Joten olen veitsenterällä.Nyt tänä viikonloppuna jätin häkkitapaamisemme väliin.Ilmoitin olevani vatsataudissa.Johon miesystäväni sanoi:Olenkin jo tovin halunnut panna sinua niin että **ska roiskuu...Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?..Voisin hyvin jättäytyä leikistä sivuun,mutta silti kaipaan niin tuota alistamista,perseeseen panemista,huorittelua ja kuritusta.Koen oloni hyväksi häkissä,musta tyköistuva pvc-asu päällä.Jossa on reiät vain silmilleni,suulleni,ja tiukalle pimpsalleni/pyllyreiälleni..Mr X on myös jo usein uhannut hirttävänsä minut.Hän usein esittelee köyttä ennen kuin astuu minut takaapäin,aneltuani pääsyä häkistä pois..Ja tuo hirttämisasiakin kiihottaa minua niin.Hän uhkaa tekevänsä elämänsä panon suoleeni,kun kouristelen köyden jatkeena..Mitähän tässä voisi asialle tehdä?Menenkö suoraan hoitoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastumisen huumassa mainaa hävitä usein itse fokus, eli raha-, työ- ja asuntoasiat pitää hoitaa järjellä. Kaikkea ei voi tunteella päättää.

Vierailija
2/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitin firmassa jos noin on työtekijä kovin anaaliasioitten takia pois, niin potkut sille on annettava. Oletkos likka valmis jäämään sosiaalituen varaan asiasi takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan voi olla totta..tsiisus ertä on sairasta porukkaa....

Vierailija
4/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa varmaankaan, paitsi mitä nyt tuon työsi suhteen, mutta jos selität rehellisesti pomollesi mistä on kyse, niin varmasti hän ymmärtää. Miksei ymmärtäisi, koska ihan kaikkihan tuollaista puuhastelee viikonloppuisin. Ihan varmasti itsekin pitää naistaan häkissä kaikki viikonloput, joten ties vaikka pääsisit vielä hänenkin häkkiinsä alistettavaksi.

Vierailija
5/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tottakaan.

Vierailija
6/7 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ylläpitokin saa sen lukea.

Vierailija